Monday, December 15, 2008

Kehidupan yang agak tension

haha , apa tajuk tu ? yelah yelahh , betol la tu tajok nye
ouhh disini aku nak cerita smthng ttg hidup aku . Agak tension dan dan aduhh , mmg tension la ! yelahh org tua aku rmpas phone aku sbb aku ada buat hal la kan , yela tapi siapa boleh hidup tanpa handphone ? aku nak contct bf aku pkai apa ? rndu dye sgt sgt :( aku hanya bergntung dkt handphone adk aku shaja , itu pon skali skale ajaa dye bg kalau tyme aty dye lmbut ajaa dye bg , kalau aty tak lmbut mcm mana pula ? haa ! dan dan aku rasa holiday kali ny agak memboringkan , kerana family aku saving nak bujet 2009 takmau pgy mana mana . Dan korang tak rasa ke , yg holiday kali ny agak pndek dan skejap , lagy 3 mnggu dah nak sekolah. Kepada yg bru abes spm tu , enjoy ajaa la kan . dan tyme holiday ny pula la , mcm mcm berlaku. terutama ada lahh kes aku dgn si mamat ny. So kepada sesiapa yg dh terbaca blog aku dkt ms msti korangg akan tahu kan , aku dh malas nak cerita balik dah . ouhh , bck to the basic , hmm handphone dh kene rmpas , keluar pon jrang dpt , dan ishh mak bapak aku buat aku mcm bdk kecik tauu , iyelah aku tahu dyeorg syg kn aku, tapi terlalu kongkong la , smpai pntu blik pon dye bkk tmbul nye takmau kunci. Iyela bilik tu kan privacy , tapi kenapa dyeorg prlu buat begini , so bila korangg baca msti nak tergelakkan , itu la mak bapak aku yg sbnrnye. dyeorg buat aku mcm kanak kanak la , yeahh 2009 aku dh nak spm , melangkah alam kedewasaan kan ? dan aduhh aku ada dgr fakta ny sbg seorang perempuan , slagy belom kawen slagy tu di bwh tanggungan ibu bapa. haha , yeke ? iyelahh kott , tapi aku rasa diri aku dh besar dan boleh berdikari , btol tu. aku pika tyme holiday ny aku nak kerja nak cari duet sndri la kan sbb dyeorg suke prli aku takde duet sume , so aku nak buktikan pada org tua aku , tapi dyeorg stll anggp aku bdk kecik lagy , dan tak boleh bekerja. Tu la aku ckp , kehidupan aku mcm sial pon adaa , aku tak paham tau. hmm , dah la mata pon dh mengantok ny , jam tepat 1:26 Am , so katil dh memanggl , dan selamat malam :)
Arol , sumpah baby rndu bubu sgt sgt :(

No comments:

Post a Comment