Thursday, December 18, 2008

Trip to Johor Bahru

hahaha , korang baca tajok msti korang rasa besh gyla ern dpt pgy JB , alahaii takde la besh mana pon , seriously aku ckp tak besh ! Aku bertolak 16 dec pukul 8 pg , haha awl la kan tolak coz bapak aku nak keje dkt sana bkn holiday . So dlm kete aku mlntak tdo dr rumah aku smpai ke JB , dlm 5 jam mcm tu la coz ngantok sgt mlm sbelom tu gayot buat spr svr dgn si dia , 2 jam pula tu , 4 stenga bru tdo . Haha , dlm kete aku hanya tdo dan tdo dan tdo bgn bgn je dah smpai jb , tapi ok la kan coz takde la rasa boring sgt kan . hee :) then then sesmpai je JB kene tggu ayah aku dye ada keje sket dkt hospital , alahai boring je . then dlam pkol 1 stenga tu perot lapar kan , haha so kiteorg pgy lepak dkt ada taman ny , makan dkt sana . mak aku bwk bekal , lauk srdin dgn telor , sdp tauu , haha :D makan kt ctu , ecehh sume org tgk malu je aku. hahahaha :D tapi takpe ahh lapar punya pasal balun ajaaa :D hahaha . Pukul 2 tu kiteorg gerak , yeahh pgy hotel pgy hoteeeeeeeelllllllll ! hahaha :D Mcm la besh sgt , bagi aku biasa ajaa , dan tapi takpela , ada wireless punya pasal aku tak kesah la kan , tapiiiiiiiiiii smpai di reception tyme nak check in tu , wanita yg jaga counter tu berkata yg wireless cibet takley pkai. So aku mati kutu disana , tak tahu nak buat apa. agagaga :D sesmpai jee , smayang apa sume bdk bdk tu pgy mndy kolam , aku tak fllw , malehh =.=' mcm bdk kecik ajaa, just text si dia ajaa boringg gyla =.=' dan dan si epie sayangg ngehh lupe pula dye call aku malam td suara mcm bdk bdk tak matang ! haha :D rndu dkt dye . Apa apa pon tyme 6 lbey tu , ayah aku balik dr keje dye bwk pgy makan dkt ada satu restoran ny , yeahh ! terkenal dgn nasi lemak tapi kteorg tak ordr nasi lemak ordr nasi gorengg , ishh ! bkn nak ngutokk , tapi tak sedap langsungg la , sumpah tak sedap ! nyesal aku ordr , then balik tu bapak aku tapau nasi lemak dye dgn lempeng. balik hotel sume mlantak , sedap la juga nasi lemak dye , lempeng makan dgn srdin yg mak aku bawa siang td , sedap tauu ! hee :) then then dh makan sume lepak lepak dlm hotel tu tgk tb , ehh suasan dlm otel tu aku tak tnjuk ern , bolehh tahannn laaa la jugaa :


Yang ny jakonnnnn ajaa :D dkt loitet





B berangin tauu tgk rmbot adk aku :D

ouhh dpn katil ajaa dah ada tv , ny gmbr aku dgn adk aku, hahaha :D




dan dan yeahh malam tu kteorg lepak tgh tv , memule tu tgk cter KU MILIK MU , haha , tgh tgh tgk blackout pulaa , aiyahhh ! 2 kali pula tu , then tgk cter fara , blakcout jugaa , apa punya hotel la ny , dah la wirelss tkde , blackout ajaa , then tyme cter OBSESI tu pon samaa blkcout , aku tension btol , hotel gyla aku rasa =.='
then operator yg dkt bwh tu kata kteorgg kene pndah aprtment yeahh ! hahaha , besh gylaa pndah sana ada blik dapur suma kan , bayaran nye murah coz kene pndahh ajaa , bertuah hidup ! hahaha :D before tggu mamat ny nak angkt beg sume , kteorg lepak dgn branda luar tgk JB , behs tauu dh la gelap kan then tgk jb beshh gylaaa
ny view dr otel :



otel kiteorg tgh bndar act , ada diski pub clubbing sume :D

besh weyhh berangin tauu , besh je lepak luat tu , then then dlm pkol 11 centu kteorg pndah , aduhh dh la tgh malam tyme org tdo dye suruh pndah , ala bangang punya otel ! tapi aprtment dye besh gylaaaaaaa ahhh ada tv besar sofa dapur meje makan , hahaha :D







hahah bdk ny berangan :D


Ny bilikk aku dgn adk aku , hahaha :D ada privacy skeet kan nak tdo or ngumpat dr satu bilik dgn parents aku



gendut sama gendut mmg kuat makan ahh :D


then dlm pkol 11 stenga centu aku lepak dgn adk aku dlm blik ngumpat ngumpat gedik gedik amek gmbr coz nmpk cermin ern , dan sesmbil tu msg mamat tempe ! hahaha :D juga msg si dia :) tapi aku dgn si dia gaduh malam tu , aiyahh =.='
ny haa gmbr kiteorg tergedikkk dpn cermin :






yangg ny new rmbt aku yg tebaru , bapak aku ptong haha :D




then then kiteorg msg msg , hmm aku gaduh gaduh dgn arol smpai la pkol 1 , then ok , dye mengalah huhh penat aku gaduh tapi rndu dye , then aku tertidoo , hahahah :D apa laahh =.=' dibuai mmpi bwh aircone beshh bhaii








No comments:

Post a Comment