Wednesday, March 11, 2009

Setara 1

Hahahha, hari ini bermula nya setara 1, alahh sng ajaa. Ghahahha :D today exam nya ialah, bahasa melayu, agama, SEJARAH dan juga science. Hee :] Bm, agama, science aku blh jwb lagy. Sejarah, makk aihh ! Sumpah doe, masa 1 jam, stenga jam aku tdo, stenga jam lagy aku merepek. Alahaii, sumpah Failed la. Lagy pon tu sbjct yg plgg aku bnci kott. Blh kira brp soalan aku jwb. Esei lngsung aku tak sntuh. Blurr gyla tyme tu. m/s pertama je aku jwb kott, m/s 2,3, dan 4 kosong habeihh. Aku tak tipu weyh ! bnci gyla la sbjct tu. =.=' Esok, khamis, exam perd, math, englsh dan jugaaa add mth. Haihh, lagy mau pecah pale otak aku. Add mth ? pergh ! nty alamatnye kosong la juga krts aku tu nty. Jumaat pula exam sains sukan juga account. Account tu, blh laa. Tapi sains sukan, alahaii =.=' aku rase mcm nak drop je sbjct tu. Tapi sayang doe. Huhh, susah bhaii. Bljr bab dalam badan berkaitan dgn sukan. Pundek la, dh la masok sbjct form 4 byk. Nota aku tyme form 4 mane la lengkap. Huhh =.=' dh la ckgu tu ajr aku spatah haram tak phm. 2 tahun berturut turut dpt ckgu yg sama. Dye just bg nota then salin. tu je. bile dye explain, mcm langsi. Haihh =.='

tak baik kutok ckgu, nak SPM ny Nana. Bhahahah :D

Lagy satu, ckgu sejarah aku tahun ny mengantokkan. Dh la aku tak mnt sbjct tu, dye pula suara lemah lmbut, aduhh =.=' every clss sjrh, aku tdo. Hebat tak ? gahahah :D hebat hebat ! Alhamdulillah tahun ny ckgu math dgn add mth ckgu yang sama dan aku paham cara dye mengajar. Dr tahun lpas hampehh gyla kott. Huhh =.=' so aku harap, hari esk ny dpt la jwb exam. Takmau mcm sjrh. Alahaii =.='

No comments:

Post a Comment