Monday, March 30, 2009

Tersisih

Rasenye dh lame kott tak update blog. Hmm, lately ny aku agak busy skit, skit jee tak byk. Ghee. hmm skrng mood aku agak tak baik skit, skit je la. Dgn Arol and family aku. Hmm, frtsly, aku trase tersisih dr famiy aku lahh skrng ny dan aku tgk parents aku lebihkan adk adk adk dr aku. Even setara aku ok result, dyeorg stll nak mcm ny dgn aku. Even setara aku ok, tapi dyeorg stll tak puas dgn result aku. Mak, kak long dh try habis baik dh makk, bkn tak cube, cube sgt. tapi... ntahh dye stll tak puas dgn result aku. Hmm, myb aku ny terok sgt kott. Dgn Arol pula, makin lame makin aku tk blh nak phm dye, susah nak phm dye, dan lately ny aku asek menanges ajaaa sbb dye. Dye skrng ny kuat marah marah, kuat tacing, kuat sgale galenye la trmasok kuat batin ! ggahaha :D ehh takde la, dye skrng ny suke taknak mngalah lain dr dlu. hmm, sume org lain dh skrng. bg aku skrng ny, kawan yang blh memahami aku lbh. kawan jee yang blh paham aku sbb apa ? sbb dyeorg brade di tmpt yang sama dgn aku. Parents aku, Arol ? hmm, parents semestinye becanggah dgn kite, bcoz dyeorg lebih tua dr kite, rght ? Arol ? dye seorang lelaki, dan maybe susah nak paham perasaan , hati seorang perempuan. Yea, hati perempuan mmg lmbut apabila dibelai, tetapi serious aku ckp, perempuan ego lagi tggi dr lelaki, dan perempuan juga prlukan belaian dan perhatian yang lebih. Sbb apa ? sbb perempuan adalah seorang yang manja juga ngengade. haha :D bak kata ustazah aku, wanita ny ibarat kerak nasi, apabila menjadi kerak asalnye keras, apabila dikena air menjadi lmbut. maksudnye, sekasar kasar wanita, tnggi mana pon ego dyeorg, apila mndpt prhatian dan belaian dr lelaki, cnfrm akan cair dan lmbut mcm icemelt. ghee. btol aku tak tpu. mmg sifat semulajadi seorang perempuan. ecehhh ecehh :p Back to the tajuk, ahh tak prlu la aku cerita pjg about parents aku, maybe agak sulit sedikit, dan bkn utk dipublickan masalahnye. Rght ? ghee. Ouh, ujian setara aku sume paper dh dpt, dan ini list marks nye:

Bahasa Melayu :72%
Bahasa Inggeris : 52%
Math Modern : 60%
Add Math : 20%
Prinsip Perakaunan : 100%
Science: 76%
Sains Sukan : 48 %
Pendidikan Islam : 80%
Sejarah : 16%
Perdagangan : 55%

Sebot pasal perd, ckgu yang pggl aku nama bapak aku tu, dye soalan esei tak bg aku full marks , tak mcm mmbr aku. Bnde yang sama je, tapi ckgu tu dengki dgn aku ! huhhh ! mmg bengang gyla ahh aku dgn dye ! dannnnnn, yaa dye dh tak jd guru clss. Rasa mcm tak bst plug doe gnti dgn ckgu bm bru yang amat membosankan. Grr !

No comments:

Post a Comment