Sunday, March 22, 2009

Today...

Yeahh yeahh today,
hmm
today.....
tadi kan sepatutnye la kan,
todayyy aku meet Arol...
tapi dye, hmm
Aku call dye pkol 10 pg nak kejotkn dye, bapak la susah
mamai kott dye, tapii aku paham dye pnt bkrja, tapi aku nak sgt jmpe dye ! dh lame tak jmpe dye
hmmm, then dlm pkol 12 centu dye bgn. Kata nak meet. Ishh ! dye igt bas dkt ruma aku ny setiap saat ada ke ? Ishhh ! geram la pulak. selama beberapa jam kami bergaduh tadi sbb apa ntahh.
Memule sbb aku malas dhh nak kua, coz dh lmbt gylaa. Then aku geram sgtt aku bgtau dye yg aku ny dh rase kurang sayang dkt dye. ntahh, aku pon main ckp je kott, but dlm hati sayang gyla tahap babi la dkt dye. Ishhh ! susah btl nak break dgn dye, Ghahaha :D Dye la yang selalu buat aku gelak, dye la yang slalu buat aku sngap juga gersang. Ngehh =.=' dye la sgale gale nye. Huhh, horny weyhh bile dgn dye. Ghahahahha :D tapi apa apa pon, aku ttp sayang dye. even dye tak prfct mane pon, sumpah aku tkkn tngglkn dye.





tapiii.....

satu je, kdang kdang tu aku ada la rase skt mcm nak gve up dgn prangai dye. aku harap dye dpt brubah je, tu jee. selagi aku blh sbr, aku sbr ajaaa :]

heee :}


Sayang awak lahh Arol

No comments:

Post a Comment