Wednesday, September 2, 2009

The greatest date <3

Today, aku date dgn Salleh. Bukan sng dohh nak dpt dat dgn dia. HAHAHA. Memula tu, balik sekolah teman dia prgi batu 9, nak beli brg. Ngehh =.=' Annoying gila dohh. dan aku geram sgt dgn dia today. Huhh ! Dlm phone dia, byk bnda yang aku tak puas hati ! GRRR ! Mcm bdoh je =.=' Tapi takpe, bln puasa, hnya brsbr ajaa. LOL. GERAM GILA ! And then aku balik lahh kan, sbb aku geram dgn dia. Tak brtgur pun. Tapi bila pkir pkir balik, aku mcm tak puas lagi date dgn dia. Then aku sruh lah dia tman aku lepak dkt pdang. Hee. Time dkt pdang tu, ambil ambil gmbr, then lepak lepak kjap. Ouhh yaa, time dkt pdang tu, aku ada cterkan mslh aku dgn family aku. Yaa, aku tahu, dia seorang yang caring gila. dan best je dgr dia membebel. Bebel yang ada faedah. haha. even dia form 4, tapi lagi mtang dr aku. dia bg aku dorongan, smngat. Huu. Thanks yaa bie. smpai menangis aku td dgr dia ceramah. Lama la juga lepak. dlm dua jam mcm tu. Best sgttt ! Huu. Tapi aku still ragu ragu dgn dia, tak blh nak prcaya. Taktahu lahh knp. Tapi thanks sgt, sbb bg aku dorongan dan semngat utk bljr. Tanpa kau, siapa nak bg aku dorongan ? ECEHH=.=' dna ini semua gmbr kiteorg ambil td. dan yaa aku tahu dia mana lahh hndsome, dan aku tak cantik =.='











HAHA, ok ini ajaa yang nak dicerita. Lagi pun pnt dohh. Tapi best sgt. Hee. Memule tu mmg ahh malu gila nak ambil gmbr. Tapi bila igt balik, frst time ktorg kenal, dia ambil semua gmbr aku dgn mmbr mmbr aku, so buat apa nak malu kan ? HEE. Muahh !

No comments:

Post a Comment