Tuesday, September 15, 2009

It's over again ?

Entahh lahh. aku semakin pnt dlm hubungan ini. semakin sedih dan semakin give up. Ya Allah, hanya tuhan shj yang tahu hati aku ini. Malam td dia yang mnta break, dia yang berkasar dlu dgn aku. Knp scare tetibe dia boleh bnci aku ? Kenapa ? Aku sayang dia. Sayng sgt sgt. Sbb dia, aku tdur lewat, sbb dia aku tak jwb exam science. Kenapa ? Otak aku celaru memikirkan dia. Smakin spm dkt, smakin aku rasa hubungan ni menyushkan. Ok fine, kau nak sgt kan break , aku dh mrayu bgai nak gila smpai pkul 3 pg, tapi kau sruh juga aku lupakan kau. Haihh, knp kau bgtu bnci aku ? Bnda kecil boleh jadi bgni. AKu just nak luahkn apa yang aku ras shj, tapi begini pula jadinya. kaut tu buaya darat, mata keranjangg. semua prmpuan kau nak. mlm td, kau hina aku, kau maki aku, kau memperendhkan aku. Yaa, aku tahu, aku ni tak prfct, tapi kenapa kau plih aku kenapa kau tak plih prmpuan yang kau sayang sgt tu ? kelmarin kau buat aku bahagia, call aku smpai 2 stengah jam, tapi hari ni begini pula jadinya. Kau brubah klmarin, kau brubah jadi mcm apa yang aku nak, tapi hari ni kenapa kau begni ? adakah kau nak tnjuk ego kau smata-mata taknak layan aku and nak bg aku sdar ? mcm tu ke ?


Tapi....

Di sekolah tadi, aku cuba mengelak dr tersempak dr kau. Aku tak boleh jwb exam, sbb aku tringat kau. Time rhat td, aku lari dr kau. Tapi, masa balik, knp kau kejar aku ? apa motif kau snggup keluar dr kelas smata mata nak jmpa aku ? Kau halang aku dan kau tnya kenapa aku lari. aku prlu lari, aku tak blh tgk muka kau, aku dh serik buang air mata aku. Tapi, aku tak boleh tahan, tak boleh, kau dtg trus mengalir air mata aku. Aku igtkan kau nak pjuk aku, tapi tidak. aku tnya kau nak apa, tapi kau buat sprti aku yang nk jmpa kau. Balik rmh, aku igtkn kau nak baik dgn aku sbb kau jmpa kejar aku td, tapi tidak, kau masih dgn ego kau. Still taknak layan aku. Tapi apa sbrnya motif kau kejar aku td ? Kenapa ? Kau nak buat aku nagis lagi ke ? Ckup lahh ! Ckup ! aku skrng ni cuba nak lupakan kau, itu yang kau mahu kan ? tetapi aku tak boleh. Kawan aku 2 org semangsa mcm aku. Kenapa lelaki begni ? kenapa ? aku tuliskan lirik lagu khatimah cinta utk kau sblum aku last contct dgn kau, dan aku tahu kau tak hayati lagu itu. kalau korang hayati lirik dia, mmg gilaa.



Khatimah cinta by 6ixth sense.


byk kenangan antara aku dgn kau, dan byk barang kau dkt aku. mcm mana aku nak hadapi semua ni ? Aku sayang nak pulangkan, tapi, kau paksa aku lupakan kau. Kenapa ?

No comments:

Post a Comment