Saturday, October 24, 2009

Majlis Graduasi 24 0ct 2009

Ok, finally aku dpt masuk graduasi.
GAHAHHAHA
bkn nak bangga, tapi mcm suka lahh. hoho
Saya dipilih melalui result trial hari tu
mengikut syarat tau. GAHAHHAHA
so aku ni dlm ketagori org pndao lahh ni
GAHHAHAHA, tak boleh blaaa.
dan syarat2 nak masuk graduasi ni mstilah dpt time trial tu mcm ni
BM msti crdt
Math or science msti crdt
dan 3 lagi matapeljaran yang lain crdt


Ishh2, serioulsy aku nak menangis ni sbb nak tgglkan JALIL
HUWARGHHHHH
nti msti aku rndu2 kan dkt jalil
byk kenangan wohhh
so LAGI 24 HARI lagi SPM
ishh pengetua aku ni, yang hang pi bgtahu buat apa. hahahaha
so aku kasi korangg tgk gmbr aku graduat td.



Ini sjil graduasi. HAHA. hbt hbt.


Ini kawan kawan seperjuangan aku di dalam kelas. sama sama berperang, sama sama mati. ngehh =.='


Ehh, siapa tu ehh yang ambil sijil tu ? hahaha. Tapi sayang, tak blh ambl gmbr dpn dpn. KENA BELI ! huhh. Time ni aku nervous gila. Nasib dpt pengetua, kalau dpt YB Ismail Sani, mati aku. Haha










Ini org poyo. Ngehh =,=







ok dah, tak blh tgk bebyk, haram. GAHAHAHHA
Ok, gmbr2 semua ni di ambil oleh ayah tersayang saya mnggunakan Canon EOS 400D
And sumpah aku tak expect gila ayah aku akan dtg
I thought dia krja
Terharu gilaaaa
Ishh, sumpah best graduasi ni, frst time dohh.
Takkn ku lupa.
heee.
Ok that's all
Ouh luapa aku jealous ada org dapat 10A, 7A, 8A, 6A
Huwaaaaaaaaaaaaaa :(

No comments:

Post a Comment