Saturday, October 3, 2009

Open house 03 0ctober 2009

Ok ok, sbtu hari tu aku buat open house, siapa tak dtg mmg rugi, mak aku masak sedap. Tak caya tnya diaorg yang dtg. GHAHAHAHA.
dan, yang paling bestnya aku tak sngka gila yang farid akan dtg rmh aku. cehh, mcm terharu gila laa even dia dh ada gf pun. hik3. rndu aku dkt dia. brtmbh hndsome kamu sayang. haha
aku ada ambil gmbr diaorg tim open house, tapi mvm malas nak upload.(actually mls nak resize) haha.
dan ok, lpas dkt rmh aku, pi gerak rmh ilyas dan rmh qila dan mlm di rmh FARID. huhuhuhu.malu aku seyhh. Dan ini ada gmbr2 di dlm kereta dan juga video.



Hahaha,mari kita dgr brtapa kuat nya diaorg pasang lagu dan aku asyk berzikir je dlm kereta tu. Haiyoo. Naik pening kepala aku.
smpai mlm aku lpak dgn diaorg, dan sblh mlm aku pi open house rmh farid.
Haiyoo, gila maluuu, tapi buat rileks je lahh.
Farid pjuk mkn, ecehh, memalu je. Tapi, dia pjuk mkn je.
dlm phone mana lahh nak layan aku. GRR. aku harap dia break lahh dgn gf dia cpt. haha

dan otw msa balik tu,
safwan layan lagu ukays Disana Menanti Disini Menunggu, ish3.
kata wan lagu ni farid tuju utk aku. hahahaha
dia taktahu nak plih mana 1 antara gf dia atau aku ex dia. hahahahah
mehh cuba dgr sat lagu ni.


Cuba feelkan lagu ni. hik3.

dan ini gmbr2 dlm kreta.

Ini lahh zaid, yang layan lagu gila hbs tu. hak3.


Ini si drebar, wan namanya. Hndsome lahh juga.


dan ini amr, co-pilot wan. GAHHAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment