Tuesday, December 15, 2009

Bercakap dgn org

Hahahha, tadi aku ada baca sorang ni punya blog, tak blh sbut nama, sbb aku nak blog aku je famous. Hahahahah.
Haaa, apa ? nak tahu dia siapa.
Alaaa tak payah laa, buat menyemak dlm blog aku je. hahaha

Alaaaa, ok korang nak tahu sgt ern ? Jibek Nama dia.
Dia baik dan gila bab* punya best lah ? Ehh aku ada ckp babi ke ? haha, takkn ?

Ok mula cerita bro, aku nak cerita ni
Apa kaitan dia *Jibek juga blog ni ?
Tadi wa usha blog dia, dia open tajuk pasal Ejaan

Ya Allah, Aku mmg ckup skong gila dgn Jibek ni
Apa kes ? takde kes kn ? takyah cari kes


Lu org belajar tak dkt sekolah ?
Lu org belajar kn Bahasa Melayu ?
Lu org tak reti bhs ke ?
Apa kejadahnya ?
Mak bapak tak ajr ke ?
Aku mmg polak gila la lah ern klu bdk tak reti nak mengeja ni
Bkn bdk 5 thn ke, 4 thn ke, BERBELAS TAHUN.
adk gua yang 5 thn tu pun pndai mengeja bhaii

Saya-saye
Ada-ade

*ini mmg boleh tahan lagi

paling tak boleh bla gila, selalu nya MINAH REMPIT la kn yang pkai ayat siot mcm ni, perghh mmg taktahan ahh ern

Saya-Saia,sayew
Aku-Akuwh,aq
Kau-Ko
Dkt-art (apajadahnya, nak berspeaking biar berpada skit, lain ckp lari mkna), tart, kawt
Hot-Hawt
Tak-taRk
Suka-Ukew, Shukew
Sayang-Cayunk
Boring-Bowink

And byk lagi la yang malas aku nak bgtahu.
Apajadanya nak tmbh "w" dkt blakang ayat ?
what yang plgg tak boleh bla gila, bila tulisan mcm ni "AreKuh CYunK Ko GlEw2"

Perghh, keypad rosak ke apa ?
Nak kata tak sekolah, sekolah je
Ke ckgu zaman skrng semua otak tak btl
Aku pun sekolah juga, tapi takde ahh mcm lu org
Perghh, btl btl kan lah ayat
Anda sudah besar, pndai pndai lah fkir.
Ok choww.

No comments:

Post a Comment