Saturday, January 2, 2010

Budak Sekolah

Sekolah ada pelbagai sekolalah, sekolah rendah, sekolah menengah, sekolah jenis cina, sekolah jenis tamil, sekolah kebangsaan, sekolah agama, sekolah dekat rumah, sekolah budak jahat, sekolah segala sekolah.
Sekolah yang paling best gila dkt dunia ni iaitu sekolah dekat rumah.
Boleh belajar mcm mcm, belajar makan, belajar minum, belajar tdur
Dan paling best boleh belajar:
1-Yahoo Massenger
2-Myspace
3-Facebook
4-Blogger
5-Twitter
6-Webcam dgn orang orang

Ish ish ish, budak sekolah zaman sekarang, makin maju makin hebat
aku pkai tenet pun time umur aku 15 tahun
Bukan nak gebang, ini real
Skrng ni, adik aku umur 5 tahun pun dh pndai harvest tumbuhan dia dkt Farmville
Dia chatting pun shortform, "apa-ape" "tengah=ngah"
Hebat tak hebat ?

Ok let's go on, aku nak ckp ni bertapa horrornya sekolah ni
Antaranya ketakutan yang akan dialami oleh korang:
1-kena rotan sbb dtg lmbt

2-Nama asyk naik je sbb otai sgt dkt sekolah

3-Kena rotan sbb tak siap homewrk

4-Kena diri atas kerusi sbb tak dpt jwb soalan

5-Kena kejar dgn ckgu sbb ponteng clss

6-Kena tulis nama dgn pengawas sbb bising dlm clssn *poyo punya pengawas

7-Kena spotcheck scr tetibe, itu mmg mcm sial. HAHAHA, aku paling tak suka. phone aku dh kena rmpas dua kali

8-Kena bawa beg berat berat * tapi budak sekolah menengah, takpayah bwk beg pun takpe

9-and banyak lagi, sbb aku budak baik kn, so aku taktahu apa kejahatan yang berlaku disekolahl. Ecehhh.

Dan antara ketakutan yang paling gila maksima berlaku disekolah ialah
"Tnds tu dlu ada org bnuh diri, roh dia skrng tak tenteram, kau masuk ahh sorang sorang nanti dia intai kau kencing"
Padahal budak lelaki yang intai

So mcm mcm ragam disekolah ini.
Terutama bg budak drjh satu
Aku igt lagi, dlu time aku drjh satu
2 hari sebelum sekolah
Semangat gila berkobar-kobar
Tapi pada hari sekolah, meraung taknak bg mak bapak balik
Ckgu pun naik pening tgk aku
Tapi bestnya boleh dpt sweet dari ckgu.

So bagi budak drjh satu yang bakal masuk sekolah ini
Ehh ada ke budak drjh satu baca blog aku ?
Tak lahh bg adik adik korang lah kan yang ada masuk drjh satu bg tahun 2010 ni
Korang support lahh dia, sbb dia amat ketakutan dan memerlukan bimbingan
HAHAHAHAHA.

Bagi pelajar tingkatan satu pula
Korang msti lagi menggedik kan *bg budak prmpuan
Sbb korang boleh tgk abg abg tingkatan 3,4,5
nak dibandingkan sekolah rendah dulu, korang tgk
semuanya selenge, dan hungus pun tak reti lap
Abg abg tingakatn 5 semua hndsome hndsome
Tak mcm budak djrh 5, seluar pun mak gosok kan
So berwaspada lah kepada budak tingakatan 1
Kerana budak lelaki Sekolah menengah dh taktahan nak anak
Hahahahaha.

Kesian budak sekolah
Sbb kena baca buku,
Kena buat homework,
Balik rumah kena duduk belajar
Kena hafal sifir. AHHAHAH
Kena pressure tekan calculator byk kali, tapi tekan tekan keluar Math error
Kena jawab exam 5 kali setahun. HAHAHHAHA

So, if akan datang aku dpt jadi pengetua
Aku akan ubah persepsi sekolah menajdi lebih maju
Dan guru pun boleh bergoyang kaki
Takpayah pressure sgt dgn anak murid
Murid takpayah buat homewrk
Belajar dkt skolah pun takpe.
Tu pun if aku dpt jadi pengetua.
Selamat kembali ke Sekolah budak budak :D

No comments:

Post a Comment