Thursday, January 21, 2010

Sembang sembang

Ok nyah nyahh sekelian,semalam 20 Januari, hari keramat. Keramat laa, brthday adik gua. Syafiqah Afrina. HAHAHAHA. Selamat hari jadi. Dah 14 tahun, dh tua, bdan mcm mak org dahh. Huu -_-" Ok wthvr, dia mmg lagi besar dr aku. Kek dh beli di scrt recipe, chclte indulgne, dan itu fav sayaa nyahh. Tapi tak potong lagi, sbb mlm td mual. So myb mlm ni lah kan ptong keknya. Nti aku upload gmbr kek. haha Tapi semalam, disebabkan aku ada appoimnt di klink gigi, aku tak jadi la nak buatkan kek utk adk aku, TERPAKSA la beli. *ecehh padahal mmg kempunan pun scrt recipe.

Haa, smalam dkt appoimnt tu, dctr tu mcm nak bnuh aku pun ada juga. Perghh, mcm tak brnfas aku dibuatnya. dia nak ambl acuan gigi utk buat braces, tapi mak aihh, ganas btl, nak termuntah aku rasa, mcm tercekik tulang pun ada. Eee, nak pkai braces, yeay yeay ! myb around lagi sbulan aku pkai la, boleh showw off dkt mmbr guaa nti. HAHAHHA. snggup bhaii taknak ambl lesen dlu, tunda kan, sbb braces rm700++, asalkan gigi gua cntik. Hahaha. Lagi Farmi brtmbh sayang, kan nyahh ?

Smalam juga, aku kena prgi HKL, pi x-ray gigi, dctr tu nak tgk. Whoaa, frst time in my life buat x-ray. aku igtkan mati la buat x-ray ni. Aku igtkan ada cahaya yg agak terang, rupanya tak. Mcm mcm aku bayangkan time tgh tggu turn tu. Agak lama la juga, rmai org nak x-ray, x-ray otak la, kepala la, dada la, tgn la, dan aku gigi. Dlm tu, dia cengkam kepala aku guna besi, sakit dodol, dia igt aku apa. Dan bila dh nak strt tu, boleh lak dia tgglkan aku sorang sorang. Gua igt ada cahaya, gua ttup la mata, ekelehh, takde pun. Biasa je. haha. Pnuh smngt ttup mata, haprakk takde pape. Tapi alhamdulillah, selamat perjalanan.

Then lepas itu, *dh then, lepas itu pula, aku lepak KLCC dgn nyah nyah nyah. Hmm, yaa, jumpa mmbr skolah lama, seklai dgn Fahmi laa. HAHAHA. Tgk avatar ngoi, even dh lama keluar baru nak tgk, mcm kuno sikit la. Tapi bestt. memula tgk, mak aihh, mcm boring, tapi dh lelame tu, whoaa like mcm awesome pnya cerita. Nak tgk byk kali pun ada. Gua kasi 5 bntang nyahh. cerita tu dr 2.30 smpai 5.30. Lama kan ? -_-" sjuk pula tu. Tapi tgn aku ni asyk genggam sbb geram sgt org jahat dlm cerita tu. Haha. wthvr laa. Janji best cerita tu. Wrna biru, whoaaa.

Then lepak taman, dan nahh tgk la muka muka comel ni.











Ok dh la tu, sbb diaorg dkt atas ni terlebih comel, so tak boleh nak tnjuk sgt :P Apa apa pun best lepak semalam, dh lama tu jmpa korangg, dh brtahun nyahh. Sayang korang like hell :D

No comments:

Post a Comment