Friday, March 12, 2010

Dan akhirnya

Dan akhirnya aku punya result sbrnya takde la sberapa terel sgt (!) Nak tahu ke ? takpayah laa. Btl ni aku tak terer. Yang pastinya aku tiada yang ggal, dan 9 crdt, 1D. Of course la D tu addmth tercinta kan. mmg sayang gila la sbjct tu smpai dpt D. dia mmg buat rsult gua tercalar la. klu tak semua crdt. Gred apa ? takpayah tahu la kan. Cmrlang lah juga :D So ini gmbr gmbr semasa mengmbil keputusan.



Ni semua muka cmrlng ni, mmg cmrlang lah :P



Ada juga yg bersedih. Tak mengapa cuba lagi di lain hari. kehkhekhe. takde lah, IPT skrng ni byk, tak prlu rsau ok fyza :) jgn bersedih.


Dan well tahniah kepada kwn kwn seperjuangan ku. Dari berita yg aku dpt meh aku snarai siapa yg dpt beribu A.


Shahira: 10A
Izzati: 9A
Wan Halid: 8A
Amirul Faiz: 7A

Yg tu plgg tertiggi, dan ada rmai lagi dpt A. iskisk isk isk :( jelous nya. Tahniah weyh (!) Izzati yg 9A tu bdk clss aku, pndai kan ? Haihh -_-" jelousnyaa :( apa apa pun aku harap aku dpt masuk poli. matrik dgn U ? harapan lahh kott. Maktab ? sedan sedang kott :( mhon je lebh, tapi dpt nya tak :D aku mmg suka mhon byk byk, tp itu je yg aku mmpu. Alhamdulillah.

So, smalam aku dh isi UPU aku brdasarakn kelayakan rsult aku, hehe, so meh aku list course apa yg aku mhon, semua nya pelik :P tapi sesuai dgn rsult aku, dh tgk e-panduan, dia kata ok je :D


1- Dip pngurusan maklumat
2- Dip pngrusan bank
3- Dip pngurusan teknologi (perakaunan)
4- Dip pngurusan teknologi pjbt
5- Dip pngurusan teknologi
6- Dip pngurusan Hartanah
7- Dip teknologi maklumat dan komunikasi
8- Dip kejururawatan

*kehkhekhe terselit pula jururawat tu :D

No comments:

Post a Comment