Monday, March 8, 2010

limaaa enaaammmm dannn tjuh hari bulan Mac tahun duaribusepoloh

Disini saya ingin menyatakan bahawa saya baru pulang dari kem.












Bersama Fyza, Etit, Biha, Wani, Nasir dan Dieba














Di Nur Bukit Unggul di Sepang dkt dgn Teknik Sepang jauh dari litar sepang.














Malangnya...................














Saya tiada camera kecil dan tidak membawa dslr jadi konklusinya




















Saya tiada gmbr....... Kenangan paling best tu weyh :(














Tapi tak mengapa, mari saya cerita

















Saya diletakkan di dlm kumpulan Kuning iaitu kmp nmbr dua, disuruh memberi nama kmpulan yg berkaitan dgn pejuang islam, dan bincang pnya bincang, akhirnya nama diberia ialah Sultan Muhammad Al-Fateh OUHH-YEAAHHH (!) dan sebenarnya saya pun taktahu Sultan Muhammad Al-Fateh ni siapa, tetapi TETAPI YEA, setelah 3 hari di sana, saya telah tahu sedikit sahaj ttg beliau, beliau adalah pejuang islam selepas Salahudin Al-Ayubi *AUUUMM(merupakan trademark kmpln itu) AUUMMM !*mcm org terencat yea disitu :P Sultan Muhammad Al-Fateh ini telah menjadi Sultan ketika umur beliau 21 tahun. Alangkah pndainya beliau, umur 21 dh blh jadi Sultan. Tak prlu bercerita lagi, nak tahu selak buku :P





Yaa, di dalam kmpulan saya, pada mulanya saya agak bosan dduk dalam kmpulan itu, kerana semuanya pasif belaka termasuk lah saya :D Tetapi keesokkan harinya ketika berada di hutan barulah semua menonjolkan diri. Kehkhekhe. Senior kami ada 4 org, dua lelaki dua prmpuan, Tetapi keempat empat nya agak kebusyian skit. Lagi lagi abg Hafiz, sbb dia pengarah kem tersebut. So kebanyakkannya kami terpaksa bergerak sndri. Tapi tak mengapa, ada ketua yg agak muda dari saya berumur 17 tahun, huu~ SOFIEEEEEEEE :D Pndai berkata-kata, manis mulut orgnya, sedap hati mendgr, boleh buat laki future. haha.

Ok lah tak prlu bercerita pjg, kem ini mmg lasak, LASAK GILA. masak dlm hutan, mmg best. Rock climbing dkt air bukit, dan mcm mcm. Bestt tak terkata, walaupun tdur tak ckup, tapi dh ditunaikan semula ketiduran itu siang tadi selama lebih 12 jam :D

4 comments:

  1. wahh , near to my ex-school
    jeless laa

    ReplyDelete
  2. teknik sepang ke ? best kott, best gilaa. tp takde gmbr :(

    ReplyDelete
  3. omg laki future nana?
    ruma dy dkat ngn ak la;
    haha

    ReplyDelete
  4. ehh yeke ? blh la ni aku ngorat dia. baik kot dia tu. gahahah

    ReplyDelete