Thursday, April 29, 2010

Bila difikir fikir kan balik, aku nii.....

Hari ni aku dpt duit, duit gaji. fewwittt. Sebulan tak dapat, sprti org biasa hjung bulan mmg dpt gaji, so hari ni aku dpt gaji. DAPAAATTT GAJIIIIIIIII. Ok, kepada sesiapa di luar sana yg teringin nak date dgn saya, sila kan, saya tgh kaya skrng ni. (ayat bukan perli seseorang, tapi ditujukan kepada seseorang) Ok, sila ambil point disini yea.




Ok, bukan pasal gaji aku nak cerita, tapi pasal.....




















AKU. Yaa aku. Bukan kau dan kau, sila jgn nak perasan ok. Lebih lebih lagi yg tgh baca blog ni. Overr taauuu.






Bismillahirahmanirahim,








Assalamualaikum,



















Sebenarnya aku dh pandai masak macam macam. Terenggggg (!) Korang sebut je nak suruh aku masak apa :D Kari ? Masak lemak cili api ? Masak asam pedas ? Ok tadahal, tgk buku, pakai balun campak sana sini tadaaaaaaaaa, dan siap. Hebat tak aku ? kiskiskikis. Bukan kiss, gelak jahat yea. Siapa nak jadi laki aku boleh, sain kontrak dlu dgn perjanjian yg mengtakan semua harta anda saya yg ambil. Mcm cerita bila musang berjanggut pula.


Ok, cerita tu dh hbs, ending dia aku tak paham. Mcm tak hape hape. Aku rasa mcm biarlah AKU yg jadi pengarah cerita tu, cnfrm ending dia korang akan spechless. Mana ada musang brjanggut. Dia menipu je. Kan ? Ok dah,








babai ♥



Entry ini tiada kena mengena dgn yg mati ataupun hidup atupun tajuk di atas. Sekian.

1 comment:

  1. kahahaha, jom next week kan, before pergi and before i masuk balik,

    ReplyDelete