Thursday, April 15, 2010

It doesn't mean we will be forever.

Ok, sebenarnya sayang sayang dari muda ni actlly tak smpai 50% pun yg bawa ke jinjang pelamin. Percaya lah cakap aku. Tak samapai 50%. So, jgn masih muda blm hbs belajar blm bkrja dh pkir khwn cnfrm takkn smpai khwn ! Cnfrm ! Aicehh, mcm nak mnghasut je -____-"



Takpe laa, cuma nak cakap kn dkt sini aku dh tak tahan tipu perasaan diri sndri. Kan ? Dari trus merana, baik stop je :') kan kan ? Apa guna klu suka sebelah je, lagi sebelah takde support, *sila paham kan statemnt ini. Kan ? Jgn nak berharapan tggi. -__-"






Cuba lupakan, cubaaa. Siapa tak cuba pasti tak berjaya. Belum cuba belum tahu. Tak ke gitu ? Siapa tabah dialah yang berani. Kan ? :')







Dah, stopp merepek pasal hati dan perasaan, aku tak suka ada perasaan sebegini sbb aku suka buat org sakit hati, tak pndai jaga hati org :')



Cuma nak ckp kan.......














Yang aku suka lagu Cik Azza dkt blog dia. Huu :'( Mana dpt ? Seriously besttt dan taktahu apa tajuk dan artis nya :D

No comments:

Post a Comment