Tuesday, April 13, 2010

Semuanya nak sakit

Actlly aku tak suka dgr perkataan sakit ni. Ia amat menyakitkan dan sakit dan sakit dan disakiti dan tersakit juga menyakiti lalu tersakit dan kesakitan. Apakah yg aku cuba merepek kan ? Takde takde aku pun taktahu. Cuma nak disampaikan di sini ialah
















Saya demam. Suhu badan 37.6. Sakit tekak, batuk-batuk. Bila nak sihat ? Aku pun taktahu. Geli geli je demam ni. Tak suka demam. Menyakitkan. Kena mkn ubat, 3 kali sehari, 2 biji 3 kali sehari. -_____-" Apakah ? ubat sebesar sebiji telur, kalau sebesar kuman takpa la juga. Hayaaa.







Ni baru sakit demam. esok pula sakit apa ? Cabut gigi yg dianugerahkan untuk kekal selama-lamanya. Agak-agak apa rasanya bila cabut gigi kekal ni ? sakit tak ? keluar darah byk tak ? mesti kan ? Tapi takpe, nak pkai braces punya pasai, kena cabut dua batang gigi kekal.



Dulu-dlu masa drjh satu kecil molek lagi, ada juga kena cabut gigi kekal, tapi dh lupa rasa nya mcm mana. Sakit ke ? aku nangis ke dulu, dh kena cabut dduk diam ke, tergamang ke, terkesima ke ? Aku lupa rasanya. Agak-agak mcm mana yea rasanya esok ? 9 pg pula tu. Tolong doakan saya selamat berjumpa doktor, harap hrap tak tendang doktor tu mengeran kesakitan.

No comments:

Post a Comment