Saturday, June 26, 2010

Kalau Azza boleh, kenapa aku tak boleh ?

Kenapa aku rasa mcm best je kawan dgn Azza ni ? Sedangkan dia, takdela cantik mana pun. Kira aku lagi cantik dari dia la. (statemnt brani mati yea, mampos aku lepas ni kena halau dgn azza dia tak bg tdur dah bilik dia). Ehh ehh, sebut pasal Azza, aku skrng ni boleh dikatakan setiap mnggu tdur blik dia, tapi tggu masa je BILA LA AKU BOLEH TIDUR DGN DIA DKT ATAS KATIL YANG SAMA SAMBIL BERPELUKAN. HAHHAHA -.-" dia slalu halau aku tdur dkt bwh tau. Sedih gila T_T.


Well, Rindu Danny. Ehh, tiba tiba je XD baru baru ni brthday dia, bila eh ? ntah lupa laa. Congrats Danny sebab masuk poli dkt kulim. Dah jadi org kedah dahh :P Ehh, lpa pla thnks la sbb call aku dan Azza, tu pun nasib je, pkai maxis jadi org kaya sehari, klu jadi org kaya smnggu mcm mana pula kan ? Ok dah. Taknak cerita pjg pjg.






























Kehidupan di Matrik mcm org gila.
















ok

















Bye.

1 comment:

  1. hidup ni macam roda? aikk macam kenal jea ayat tuh

    ReplyDelete