Saturday, July 10, 2010

Ishhh, erghhh, arghhh !

Ishh ! Kenapa ? kenapa aku rasa mcm lain mcm je ni. Dah mcm lepas tu lain mcm lagi.





Erghhhhhhhhhh !






Aku kan, tak cantik, tak comel, tak best, tak hot, tak bergaya, pendek, dan gemuk -.-"





Tolong kurangkan perasaan mengharap dkt dlm diri aku ni







Aku dh TERLALU PERASAN la. Tak boleh tak boleh. Nanti memakan diri.



Mcm mana ni ?







Kau hndsome, kau baik, kau best, kau gila, kau tak betul, kau masuk air, air masuk dlm bdn kau. Kau suka marah marah aku, suka buli aku, suka bahan aku, dan paling penting penyunting semangat aku. Err, cara kau memberi nasihat aku suka sgt. sng cter semuanya lah kau ada. Perfect sempurna. Memenuhi ciri ciri yg aku idamkan selama ni. Aku tak tipu "galah", aku betul betul suka kan kau.




Tapi....






Aku masih tertanya tanya, betul ke kau suka aku. Betul ke kau syg aku. kau betul betul ke syg aku, suka aku. Kita baru kenal, mana mungkin kau ada perasaan yg sama mcm mana aku rasa skrng ni.





Aku sekali dh sayang, mmg aku sayang, sekali aku benci, mmg aku benci. Tapi aku mudah sayang org, tapi susah utk benci org.


Aku ni cepat jelous org nya. Betul cepat jelous. Aku tak tipu. Aku takut sgt satu hari nanti kau naik fed up dgn aku sbb aku kuat jeles, takut sgt. Hari hari aku pkir mcm tu. Aku takut kehilangan kau. Haihh.


Tapi....


Aku happy bila ada dgn kau, bila kau msg aku, bila kau call aku. Seriously aku happy gila. Even kau mcm mana pun, tak berduit ke, berduit ke, aku tak ambik port semua tu. Janji aku bahagia dgn kau even sometimes kau suka moody, tapi tkpe, aku tetap akan suka dan sayang kau kalau kita ada jodoh. InsyaAllah.



Maaf galah, aku mmg suka beremosi di blog aka "public diary" aku ni. Aku suka membebel seorang diri. Maaf :')

1 comment: