Friday, October 15, 2010

Perkataan yang saya taknak dengar atau lihat

Hye, Alhamdulillah saya masih hidup. Sekarang ni study week, dan hari jumaat. dan saya berada di anjung siswa skrng ni bersama Azza utk meng-update blog. Kesian gila broadband ada tapi leptop rosak, so terpaksa prgi anjung siswa lepak di bawah air-cond dan nikmati suasana muka muka lecturer or kira cikgu displin lah smbil meng-update blog. Hihihihi.




Sungguh sadis.










Hye Nana, awak dh habis study utk final sem 1 ?







Dah berapa peratus dah ?










Agak agak sng tak soalan yang keluar tu nanti ?








Tak takut ke ?









Skrng tidur lmbt study smpai lewat malam ke ?












Jawapan bagi itu semua, saya belum bersedia sepenuhnya lagi.







Sekian terima kasih T.T






Aku takut, apa yg perlu dibuat ? Peperiksaan Semester Program Matrikulasi




18 oktober sehingga 26 Okotber. Lama tak ? T.T






Mmg lama. dan sgt sadis. Padahal ambik 5 subject je.


skrng dah hari jumaat



esok sabtu





lusa ahad







dannnnnn ISNINNNNNNNNNNNNNNN -.-"




Benciii.







Doakan saya okay ? Saya dan kwn kwn hari hari study, tak lekat dkt blik dah. Kalau tak score juga, taktahu la -.-"

No comments:

Post a Comment