Sunday, December 5, 2010

Can I ask you something ?

Hye brader, today was a fairytale. Hihihihi. Can I ask you somthing. Can haa ?







Do you love me ?










why yo love me ? *ehh btl ke ntah idak ayat ni







I lovee youuuuuuuuu




















*psstt, adik aku tgh pasang lagu gadis idamanku. Zzzzzzzz, membuatkan aku mengantok nak mengupdate blog. -.-'







Come onnnnnnnn, skrng ni aku berada di rumah tiba tiba tadi terasa nak balik sbb mcm tetibe rindu dkt rumah. Tapi bila ada dkt rumah, serious aku takkn melekat dkt rumah. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Nanti mak pun mrh sbb taknak dduk dkt rumah. Lepas tu dia pun membebel sbb tak suka dduk rumah kmas rumah, lpas tu dia kata, "serupa kau baik takpayah balik sini, dduk je dkt sana"



Tak makkk, serious sbnrnya kak long rindukan emak dan ayah dan adik adik dan ouhhh sesape je la kan, tetapi bila kak long pulang je ke rumah, tiba tiba terasa mcm dduk rumah itu boring. Itu la statemnt pertama yg akan keluar dari fkiran aku. -.-' Dan dduk di KMPk pun boring juga skrng ni, dah takde org istimewa, ehh silap, maksud saya bukan istimewa cacat, bukannnn, it's special. Ehh ehh, dh mula dahh ayat tacing tacing dia dah keluar dah -.-'




Isk isk isk, smpai bila nak mcm ni ni ? Tlg la berubah. Jgn nak menggatal sgt la kan. Dduk di matrik belajar, jgn main main. *kata sudut hati berbisik bisik terngiang ngiang. Pssttt, bahasa aku klasik gila tak ? mcm belajar sastera kan ? Gelii -.-'






Weyhhh, aku nak update pasal apa ni ?







Wotakkkkk aku belerr.







Tapi blog aku ni rmai sgt peminat setia nak membacanya.






Gua terasa mcm gua ni penanyi yg tersgt comel gila bab di blog. HHAHAHAHA






Ok fineeeee, bye -.-'






Tajuk entry kali ni tiada kena mengena dgn entry aku yg merepek gila ni

No comments:

Post a Comment