Tuesday, December 28, 2010

Ini penentu diantara hidup ataupun mati.

OHMAGODDDDDDDDD. Aku mcm pikir dua tiga empat lima enam kali nak isi upu ke degree ni. Cisss -.-' Kalau kena repeat matrik nanti, mcm sia sia je, ok tak mcm malu je apply dgree tapi kena reapeat atrik. What the hell is this ? Belejar malas, tapi nak smbung dgree cpt cpt. Boleh jalan dan jgn toleh belekang lagi dah, kerana kau bermimpi yea nana.











Kalau asyik dok ponteng class je. Apa yang kau dapat ? dapat panggilan dari HEP. HAHAHAHA. eh eh, aku ada dpat surat cinta dari HEP lah. Tapi tapi tapi, kenapa tiba tiba dapat surat dr HEP T.T mcm err, aku takut utk membukanya -.-'


Sila tlg buka kan. Boleh ?



hihihihihihi. Ok ini tiada kena menegna. Yang kena mengena nya ini skrng ini ialah dgn poiter gmpang aku ni aku nak apply course apa ? Zzzzzzzzz -___-'





(ongg ongg ongg, krikk kruukkkk) *bunyi cengekrik dan katak berlwan lawan kerana baru lepas hujan -.-'


Ahad yang lepas dh isi UPU. Tapi emak yang plihkan course. Itu biasa, dari SPM dlu dia yang plih. Mengikut kesusaian result kan. Kan result mcm sadis sadis je -.-'


"mak kalau boleh kak long nak jadi cikgu, itu yang kak long minat. Tapi nak jadi cikgu di UPSI ni susah dapat lahh -.-"



So mari kita tgk course apa yang diyanah ni pilih.






Ehh takpayah tgk lah. Mcm malu je. Maluu. Nanti org igt aku syok sndri nak plih course yang hebak hebak. Hahahahaha. Boleh jalan. Aku mmg hebat pun. Hebat dalam meniru. Zzzzzzzzz.




Ok dah, aku dah isi borng upu fasa satu. Tu je nak bgtahu. Ok byee.

No comments:

Post a Comment