Wednesday, January 5, 2011

Dasar anak manja !

Aku pulang kerumah bukan kerana sakit









aku pulang kerumah








time time hari kelas ni








mungkin kerana aku malas nak ke kelas









Cissss.












Mungkin juga rindu dgn mak dan ayah.









Huuu, yea rinduuu. Betul :(






Aku tak kuat smngat nak bljar di matrik.






terasa rndah diri sgt sgt :(






Tolong bagi aku smngat skit boleh ?






Mcm mcm masalah di matrik yang membuatkan aku terasa nak keluar dari matrik.






Masalah tu aku yang cari aku yang buat aku yg bina masalah tu sndri.




Tapi aku tak reti nak mnyelesaikan nya.





Yang aku tahu, lari dari masalah,




Smpai pulang ke rumah kerana nak









































BAUU KETIAK EMAK. GAHAHAHAHHAHAH -.-'

No comments:

Post a Comment