Wednesday, January 12, 2011

Menyesal tak sudah sudah

esok paper ekonomi. Lastttt paper. Hihihihi. Last Paper lepas tu balik, tapi tapi ekonomi, tapi ekonomi, tapi tapi tapi, err. Eee, apa ekonomi ni. Susah sgt. Haishhhh. Mencik tawwww -.-'





jam menunjukkan 7.30 ptg diwktu maghrb, saya dah mandi. Tapi tak basuh baju lagi.Tak study lagi. Klu dah mnghadap leptop mmg smpai kesudah mmg tak sudah. Sudah sudah la tu Nana. JANGANN DEGIL. esok nak balik dahh. BALIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.



Eeee, nanti balik lagi terasa jauh dari awak tau. Tahu tak ? Taktahu lah tu. Dduk diam diam kerja hari hari, balik rumah tido. Sgt sadis. Rasa nak nangis. lepas tu tak on handphone. Lepas tu, hahaha. JANGAN NAK LEBIH LEBIH SGT LA KAN NANA. kau mcm la tak phm apa yang sedang berlaku.



CUBA LA PAHAM. yela aku phm la ni. Siapa kata tak phm. Klu aku tak phm, dh lama aku memberontak merajuk lebih lebih. Apa lahh. Hargai lah prmpuan mcm aku ni kerana sifat sbr nya yang tggi. kahkhakhakha.


GELIIIIII -______-



Skrng dok busy setadi, so takde masa nak pgang hndphone, habis klu dah balik rumah, asyk asyk tgk hndphone, tapi takde msg. Mcm mana ? TAKNAKKKKKK BALIK RUMAHHHH.




Ok, bkn ini yang aku nak ceritakan nya.



Cerita lain. Tahu ? LAINNNNN.



Ok fiinee. Aku exam di DSK2, no tempat duduk ialah 10 dannnn demmm aku dpt dduk sebelah CINA. confrm2 boleh tiru kan ? ok bukan boleh, MEMANG DAH TIRU DAH PUN time paper english hari tu. Bulat bulat. Huehuehue. Sorry Jenny, I tersengaja.



Ok tak kisah la kan pasal paper english tu, yang aku bengang nya paper bisnes. sparuh mati aku nak menjawabnya.


Start masuk dewan, aku dduk dan toleh ke arah Jenny smbil berkata "Jenny nti bg I jwpn eh, I nak skit. I tak suka bisnes"


Dgn muka comel dia tu, jwb "OK ! TADAHAL LAH !"


FINEEE, aku igtkan dia main main je. Sbb gila kau dlm dewan nak tnya jwpn. Pengawas dh la rmai. Tapi tiba tiba,



Time paper aku dah KENA KUTIP dan masa dah HABISSSS -_____-



bdk dpn dia, bdk dpn aku DOK SEBUKK TNYA JWAPAN DKT DIA. DIA DGN MUKA SNG HATINYA PERGI BAI JWPN DIRECTT. WATAHELLLL ????



KLU AKU TAHU, AWL AWL LAGI AKU DH TNYA -.-' muka dia confdnt je, stengah jam je jwb paper. Cisss. Tau la pndai.



So conclusion nya, JENNYYYYY ESOKK BAGI I JWPN EHH UTK PAPER EKONOMI -.-'
JGN KEDEKOTT, kedekot dosa. ok, dia kira ke dosa ke tak dosa ? -.-'


Lagi sadisnya, tadi aku boleh plak terlupa nak bwk pemadam. Mcm org gila aku pusing sana sini memikirkan mana nak cari pemadam stelah conteng byk byk rumus di atas kertas -.-'


Dgn muka tak malunya, angkat tgn, mntak tolong pngwas pinjamkan pemadam dgn Jenny. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.





MCM BANGANGGGG -_______-"

No comments:

Post a Comment