Saturday, January 8, 2011

Pelik, sungguh pelik -.-'

Maaf, entry kali ini adalah entry luahan semata mata. Dah taktahu nak luah dkt siapa, aku terpaksa menconteng lelah aku di dalam blog.




dah terlalu lama aku pendam ini, tapi aku terpksa juga utk melepaskan nya.




Jadi kepada pembaca, pengfellower, pengsilent reader dan pengstalker, sila jgn ambik port entry kali ni. Seriously aku merayu. JANGAN !






Ok Mari kita mulakan.














Sebelum mula.....














Baca Bismilliah dahulu.



















kemudian baca Al-fatihah.
















Ok dah. Sekarang ni aku nak mengumpat orang. Korang JANGAN BACA. OKAYYY !




KALAU KORANG BACA JUGAK, TAKNAK KAWAN DGN KORANG. AYOKK TATAYOKKK !



OK FINEEE !


Tadi sedang aku buat blogger walk, sedang aku usha usha blog orang, ok sprti biasa aku mmg stalker, itu tidak dinafikan, even kau tak kenal aku pun, tapi aku kenal kau, dan aku juga sgt kenal kau dan aku juga suka mengutok kau dgn kwn aku. KAWAN eh, BUKAN KAWAN KAWAN. Ada Beza tu -.-'

Ok sedang aku belek belek selak selak blog dia, eh eh couple balik dia dgn mamat tu. MAMAT TU yang slalu tikam blakang kau tu, yang slalu kau ditipu tu. Ehhh ehh, prmpuan ini sngguh tidak ber ber apa aku nak bagi ? Tapi serious aku cakap, sila pkir dalam dalam. Dia tu lelaki yang tiada gunanya. Sila lah admit. even kau couple dh 5 tahun pun, bertahun pun apa ke, tapi dia tetap yang sama juga. Aku kenal dia mcm mana. Aku knal dia nak masuk stahun dah, eh aku rasa dh stahun lebih dah. Aku kenal sgt prngai dia.


Mungkin pada mulanya dia couple dgn kau, mungkin sayang, dh lama lama ? Kita taktahu. Lelaki mmg suka tikam belakang prmpuan. Tidak prnh jjur. Percaya lahh. Aku juga prnh jadi mngsa dia, juga dgn KAWAN aku. So tak perlu lah nak beri dia peluang 400068495885 juta kali kalau dia asyk dum kau. Eh dum ke hapa ke, maksud aku KALAU ASYK ASYK DIA MAIN KAYU TIGA. ok begitu lah.



Or kau dah beri segalanya kepada dia ? Ok, itu belakang cerita. Mungkin ya. Sbb kau taknak tgglkan dia even dia dh mainkan kau 40juta kali pun. Kan ? Ok, kau mmg prmpuan yang baik.



So, aku luahkan dkt sini je apa yang aku rasa. Kalau aku nak cakap dgn aku pun nanti kau mcm pelik lah kan, sbb kau tak knal aku. tapi aku mmg kenal kau sbb aku kuat stalker. So sesape nak kencing gua, igt sng ke ? Gua BUKAN LAH BODOH. Gua kaki stalker, gua tahu apa lu orng buat. Tak smstinya lu, LU pun sama. Lu nak kencing gua, lu jgn igt gua muka blur blur, bodoh bodoh ni lu sng nak kencing gua. gua byk line derr.




Ok bujet gnster sgt ni. MINAH WEMPITTZZZ -.-'





Ok dah, puas aku meluahkan mencontengkan arang di blog. Apesal kau baca ? aku dh kata JANGAN BACA. Serious kau mcm shit ! -_____-





Mood terasa mcm nak maki org byk byk

No comments:

Post a Comment