Tuesday, February 8, 2011

Benda yang paling aku benci dan takut

Assalamualaikum, sila datang ke pejabat kaunselor organisasi esok. Tolong sms semula waktu yang anda lapang. Terima kasih."



Sincerely, -Pn Saleha





MASUK ANJUNG SISWA MEMANG PALING AKU BENCI !



TOITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Hal Ehwal Pelajar ni suka menyusahkan aku -.-'



Lagi lagi Puan Haslila.


Cik Azmi baik sikit. Sikit je. Sbb dia mnggatal. Euwwwwww.


Menggatal dgn pompuan. So klu aku nak ponteng pun mcm eleehh stakat ayat ayat sikit goda goda sikit dah lepas.



Tapi bila tang perempuan tu, maksud aku hmph, Puan HASLILA, dia membebel smpai terkeluar keluar ayak liuq. Puihhh.




Penat aku nak mendengar rintihan, ehh bebelan mcm Ok dah malas nak mengutok lecturer.



Disebabkan malas, disebabkan kutok mengutok,


*pssttt dulu time Acab ada dkt kmpk kan dia pun suka kutok kutok lecturer, then dia ajak aku kutok mengutok skali.


Tu sbb dia dh takde dah dkt Kmpk ni. kehkhekhekhe.


Sadisnya. Nanti aku pulak yang kena T.T


Ok esok kena prgi kaunselor, ehh bukan frst time ni, BYK KALI DAH KENA PGGL.


NAIK BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN -.-'

No comments:

Post a Comment