Tuesday, February 22, 2011

Minggu ini minggu bahagia sgt sgt

Hekehhh. Ce cter ce cter.


Baru hari selasa dah update blog utk mnggu ini. Baru dua hari isnin dan selasa, eh bukan baru satu setengah hari dah update blog. Hmmphh, nak cerita dari hari sabtu, ahad, isnin selasa. Tak gitu ? boleh ke idok ? hekehhh



Ok set mula......






Hari sabtu pi Cameron. Dua hari satu malam. Nak gambar nak gambar ! T.T Nape sorang dari korang tak upload upload gmbr lagi ? T.T Finee. Aku dh spend duit dkt cameron melampau tahu ? kesian mak bapak aku masuk duit tapi aku joli joli byk byk disana. Hmphh. Balik Kmpk ternganga nganga nak makan apa. Menyesal aku. Ini menjadikan aku bermasalah kerana duit. Tahu ? Runsing kepala otak. Belum lagi masuk along along kutip hutang, mmg mati lah nak bayar kan. Ok tipu,bukan along, tapi along dalam kmpk.


Menyesal pergi cameron T.T Ia membuatkan nafsu aku membuak buak. Nafsu membeli barang bukan nafsu zahir ataupun batin. -.-' MENYESAL (!) tapi idoknya la klu tak prgi bila lagi nak prgi nye yea ? hek-eehhh.



Kedua, hari ahad. Pulang saja dari cameron tepat jam 6 ptg, bagi segala buah tgn, ecehh, BUAH TGN kepada rakan rakan, dan nasib nafsu tidoq aku takde pada hari itu. Soaku dapat la siapakan kerja akaun aku dgn meng-copy dan paste keroje org. Sadisnya lagi, aku tak prnh buat kerja akaun sendiri. Balik balik tiru orang. Hmphh. Skrng ni dah la subject akaun paling aku suka. kihkihkihkih

GELI. Dha dapat A akaun baru nak suka, cuba tak dpt A, smpai skrng kau tak pnh suka subject akaun. Kan Nana ? -.-'

Ok fineee. Tepat jam 9 mlm kita tgk Yip Man, Bruce Lee dgn Jackie Chan dtg Kmpk ajar kung fu. kihkihkihkih. Teruja tak teruja tak ? teruja laa. Bukan sng artis nak dtg sini.


Ok tipu lagi. SUDAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH -.-'


Hari Isnin, Lagi tmbh tmbh MASALAH (!) KUIZ AKAUN AKU TAK BOLEH NAK JAWAB. MCM HARAM. Soalan dua tak jwb langsung.Soalan satu mcm haram, saoaln tiga pun mcm haram. Nti msti lecturer tu pelik kenapa kuiz akaun aku gagal ? Haram jadah lah kan. soalan pnya sng kalau study. Aku tak tipu. soalan punya sng KALAU STUDY. Masalahnya aku malas sbb dh jumpa yip man dgn bruce lee jadi malas nak study.-.-'


Ok, lepas tu sorang sorang dtg msg aku mntak itu dan ini. Time aku tgh takde mood, mmg korang kena lah kan. Maaf. aku bukan tak sngja, tapi sengaja. Hmphh :| maaf kepada Azza, kepada Tasya, kepada Teha, kepada Fazrina dan kepada semuanya. Mood aku pada mnggu ini mmg tak stabil. So aku sengaja memarahi korang semua, hmmphh tersengaja tahu ? bukan sengaja. Tak sengaja.

Jadinya, terus saya tidur utk satu harinya pada hari isnin. Dari pukul 2 ptg smpai 4 ptg. Dan pkul 6 ptg smpai 9 mlm. Dan bangun dan mandi dan smbung tidur balik pada 11 mlm hngga esok paginya. Saya tidur kerana tak mahu melihat dunia yang pnuh dgn masalah ini. Hmphh :|

Hari selasa pula. Tgh tgh dok syok dgr kuliah Ekonomi. *OMG FRST TIME AKU KHUSYUK DLM KULIAH EKONOMI UTK SEM DUA NI. ok dah. Tgh tgh syok dgr kuliah, tiba tiba aku terfkir utk menge-off hengpong dan on utk Flight mood. Tang tang aku off, nak on balik tu TAK BOLEH NAK ON SMPAI SKRNG. MCM HARAM. SUMPAH GERAM. Ok,mmg la geram kan bercampur sedih dah nangis nangis sbb HANDPHONE TU PALING PENTING DLM HIDUP AKU.


Ok mmg la tak brp nak penting, tp tp, tapiiiiiiiiii itu pemberian org. Hadiah hari jadi la pula kan. Tapi mcm tak manis la klu aku rosak kan padahal baru 3 bulan pkai. Choyyy. Saya tak buat apa apa terhadap hndphone itu, saya just nak off then on balik, tgk tgk tak voleh nak on. Maaf kan saya T.T Saya tak bersalah. Hmpph. Saya tahu awk akan baca blog ni, so tolong maafkan saya T.T


Lepas tu dah serabot kepala otak memikirkan hndphone yang tak boleh nak on tu, tiba tiba undi utk presentation english, group aku dpt 1st. LAGI MCM HARAM. aku dgn kepala otak tak brp nal btl hari ni, dan selfconfdnce aku rendah pada hari ni, mmg aku presnt mcm apa je lah kan. Maaf semua. Sudah la kena marah dgn lecturer sbb group present mcm errr takpayah nak cakap la kan. So aku mengambil tindakan utk tidak pergi ke kelas IT dan lecture Math pada ptg ini. Haihh.



Maaf semua. Aku rasa diri aku tak terurus pada mnggu ini. Serabot yang teramat. Maaf kepada kwn kwn, maaf kpd roomate, maaf kpd classmate, maaf kepada boyfrnd, maaf kepada semuanya. MAAAFFFFF :|


Dan apabila masalah dtg secara bertubi tubi, mula lah nafsu aku utk pulang kerumah dtg secara membuak buak. So bye KMPk. Mnggu ni aku balik. Hmm, kalau boleh aku nak tido smpai hari jumaat, dan bgn bgn trus je balik rumah. Indahnya dunia jikalau begitu. ye ke idok ?



P/s: Duit dalam poket tggl rm3. Emak tolong la masukkan duit T.T

No comments:

Post a Comment