Sunday, February 13, 2011

Siaran langsung dari jusco Ipoh, Perak

Ehh ehh, apahal pulok dari jusco Ipoh ni ? haaa betul la bersiaran langsung mengupdate blog dari Jusco Ipoh. HIHIHIHI. Mcm tak percaya je kan ? Tggu org tu tak smpai smpai lagi mcm haraammm -.-' Aku dh la mengantok terkuntang kanting disini. Oberdose, eh silap obernike smpai mata lebam. TOLONG LAH AMBIK AKU SEGERA.





PENAT TAHU BERPULUH KALI JUTA AKU CALL TAK ANGKAT ANGKAT. KAO TIDO MATI KO ? Ondaiik, indo reti nak jwb call. Ponek sang dail byk byk kali.



Ntah hape aku merepek ni pun aku taktahu. -.-'



Apa apa pun sila lah dtg dgn segera. Batery phone saya dh nyawa nyawa ikangg ni.


Btw, thanks for Friday and saturday.



Thanks bwk tgk wayang, cerita Sini ada hantu.


Aku bagi 5 bintang for that movie. Sumpah best. Seram tu mmg seram, tapi tapi lawok dia mmg terbahak bahak kau. Sumpah lawak. and Sumpah seram. Ehh mcm mana tu ?


Apa apa pun kepada korang yg teringin nak tgk movie, aku syorkan tgk lah cerita sini ada hantu ni. Korang takkan bosan mcm khurafat tu. kot ? Khurafat aku tak phm sepatah haram -.-'


Then pada pukul 8.30mlm 12hb feb bersamaan brp Hijrah ? Terima kasih juga membawa saya menonton bola secara langsung di Stadium Perak. Wheeeeeee :)

Perak dgn nogori. Memule mcm nak skong nogori, tapi mcm haram punya lemah nak mampos. Baik Perak. Dan saya sgt berbangga menetap sementara di perak ini. Ouh mungkin bukan sementara, mungkin akan selama lamanya. Hihihihi. *ngade ngade -.-



2-0 for Perak. "Ipoh Mali talak Sombong" Serious best gila. Anf for the frst time aku tgk bola di staidum dgn kekasih hati. Kehkhekhekhe. Even awk tak suka bola pun, terima kasih kerana menurut perintah saya utk PEGI JUGAK TGK BOLA TU. Dan tahniah juga kerana berjaya keluar dari tempurung dan dtg ke stiadum utk kali pertamanya. TAHNIAH AKMAL ASYRAF. kahkhakhakha. Teruja tak masuk stadium ? kehkhekhekhe.




Ok fineeeee. Skrng ni saya tggu awk.



Wahai Akmal Asyraf.



Sila la dtg cepat. Saya dh kemengnatokkan ni overnght dgn kwn kwn. Erghhh -.-'

No comments:

Post a Comment