Saturday, March 12, 2011

I'm home and I got my room back -.-'

"I JUST GOT BACK MY ROOM"

Ouh since aku blah masuk Matrik, adik aku yang lelaki dan adik aku yg prmpuan yang last skali tu yang meng-ambil alih bilik aku. Mcm haram. Ada bilik sendri, takut nak tidur. Kau lelaki ke apa ? Dah sunat, sudah berumur 12 tahun, masih penakut. Aku taktahu nak cakap apa. Mcm mana nak kahwin ? mcm mana nak ada girlfrnd ? Lame lah adik aku ni -,-

Tiba tiba kali ni, aku dapat balik bilik aku yg sekian lama aku nak balik. Asyik dok menumpang bilik si singa betina tu je. Asal nak tidur je mengamok. Serious sakit hati -.-'

So balik semalam aku terus kemas bilik yang mmg agak bersepah tu, tukar cadar semua. Sudah la pnt, kena kemas bilik pula -.-' Kau org mmg suka buat aku sakit hati.

Jadi marilah kita lihat bilik kita yang kita rindu rindukan ini. Hew hew hew.

Ni katil. Katil. Aku mmg tak suka katil aku sepah sepah. Hmm maksud aku, ehh, aku tak suka cadar aku kedut kedut terbukak bukak. Tak caya tnya adik adik aku.Aku akan tidur static je.Tak berubah. If aku terasa cadar aku mcm tak betul, aku akan bgn terus betulkan. Serious tak tipu. Brng brng yg dkt atas katil tu saja nak memeriahkan. KALAU TAK MMG TAK LAH KAN NAK LETAK BRNG BYK BYK ATS KATIL. AKU MM G ANTI GILA NAK BERSEPAH NI.

Haha. Jam dinding yang sekarang ni sudah tidak berfungsi -.-'

That's my oldschool radio. Cool gila kan ? And lappy pun oldschool jugak. Tak mampu nak mahal mahal. hew hew hew

Say Hello to my elmo and my bear. Gonna miss you elmo. Lagi sebulan kita jumpa lg eh. awk beso sgt kalau nak bwk balik kmpk. Tak mampu. Tggusaya habis final ok ? lepas ni kita peluk puas puas. Okayy ?

Ni almari saya. Wardrobe saya. Ok nmpk sgt bilik aku ni kecil molek sbb almari pun dkt dgn katil. Huee -.- Terima kasih. Aku mmg suka dduk blik kecil kecil ni. Dan almari saya kemas. Hehehehe. Kemas. Tak caye sudah ! -.-'

Meeet my new pet ! Tadaaa ! HAHAHA. Pemberian oleh Akmal Asyraf :) Terima kasih. Kulit awk sama dgn dia. Wrna kulit. Kan ? haha. Saya bagi nama dia, hmm Amal. Eh sbb nama Amal nama manja awk, sbb dia pun manja dgn sy, so saya pun bg nama dia Amal jugak lah :D

Tak lupa juga kepada stuff stuff yang lain. Meh sini tgk nih.



Kad Matrik dan beg pergi kuliah. Hew hew hew. Ouh tak, actlly byk beg dan juga handbag. Sila tekankan bahawa saya suka kumpul beg dan kasut :D

Ini pensil box pergi kuliah. HIHIHIHI
Ini jam tgn PALING LATEST. Wrna merah. Fuhh fuhh. Bkn sng nak dpt jam pkai digital ni. haha. Mcm budak budak -.-'

Ce lihat ce lihat. Brng brng aku tak ubah color. Tak color merah, oren, tak oren, putih, tak putih pink. Tak pun hitam. Itu jelahh. Tak merah, oren, putih pink or hitam, coklat. Hew hew hew. Paling pebret.

Ok, selamat menonton open stage di kmpk. Aku terpksa dduk disni DIRUMAH KERANA ADA APPOIMNT. klu tak dah menapak dah disana melihat persembahan yang mereka lakukan. Eh ayat. Mcm haram. Sumpah dengki.

Takde kena mengena dgn bilik, dgn stuff, dgn gig -.-'

No comments:

Post a Comment