Tuesday, March 22, 2011

What's the problem that we must face when...

What is or what are the problems ?


Just now I got english class, and


sperti biasa aku tak reti ckp bi confnde pun low,


tapi aku tetap bising nak bercakap jugak.



"As a manager of a hotel, what's your solution to solve your problem in your hotel such as guest get bored"


Aku pun mula dh garu garu smbil ternganga nganga dan


ahli ahli kumpulan semuanya mengharapkan aku utk bercakap.


teh teh teh teh *bukan air teh tapi mcm malu malu tersipu malu -.-'

Ouh sadisnyaaku rasa aku suka cakap merepek,




























MANAAAAAAAA ADAAAAAAA TGK PENYU DI SIANG HARI


dgn bangga nya aku bercakap


"we can see turtle in a day."


satu class gelak kan aku skali teacher teacher skali. Ehh ehh eh, mcm haram.




Tu la aku dh kata, aku boleh bercakap tapi bagi aku point byk byk lepas tu aku cakap.



sedih je aku rasa.



Now Nana, you can put your face into lubang jamban


Moh main condition zero di makmal komputer dgn classmate classmate lelaki. weee. Masa free ini kena manfaatkan spnuhnya.

No comments:

Post a Comment