Friday, April 29, 2011

Kalau dah dapat begini la jadinya

Semalam jalan jalan di kafor, *aku tak reti eja sbnrnya, nak beli barang dapur yang bila ditotal semuanya nak dkt rm500 dan resit pjg berjela. Aku pun taktahu apa yang family aku beli sampai nak dkt rm500 tu. Yang aku tahu brng aku mesti ada iaiutu meggie. Aku tak minta lain, meggie sahaja. Murah bukan ?


Yang pastinya terima kasih ayah kerana membeli handphone baru kepada aku. Settle beri brng semua turun eskeleter nmpk kedai handphone yang emak prnh beli hp dia dulu, terus ayah cakap nak handphone ke taknak ? *bagi aku orang tua ni sedang buang tebiat.

Tapi rupanya ada udang disebalik batu, "Ayah beli hndphone ni kak long dduk rumah takpayah kerja. Okay ?" Okayyy. Dgn keadaan terdesak nya sbb hndphone cikai je aku pkai skrng ni, so angguk kan ajaa. Aku mahukan xperia, tapi hmphhh tak cukup bujet ayah lah tu.



TADAAAAAAAA !

Mine yang putih tu. Nampak mcm mahal kan ? :P Nokia X2-01


Maka dduk la aku dirumah sampai bulan sembilan and mungkin sebulan dpt rm300 dari ayah. Terima kasih. Baik hati sgt ayah ni. Pelik -.-'

No comments:

Post a Comment