Wednesday, April 27, 2011

Perkara pelik utk hari ini dan semalam

Semalam tak contact satu hari. Masuk hari ni dua hari. Semalam tidur awal,pukul 10 dah lending atas katil dan tidur.Hari ni bgn awl, pukul 9 pagi dah celik mata.Hari ni naik motor pergi kedai, sedangkan dah lama tak bawak motor.Hari ni dan semalam mcm tiada perasaan.Hari ni tiba tiba terbuka formspring sedangkan dah berbulan tak buka.Semalam saya mandi tiga kali sehari sedangkan sebelum ni sekali sehari pun belum tentu. Semalam dan hari ni saya rindu awak lebih.Semalam awak tengking saya secara tiba tiba dan terus off phone. Salah saya ke ?:( Hari ni aku minum air ribena setelah sekian lama tak minum.Hari ni dan semalam saya tggu awk.Semalam saya gosok baju baju sekolah adik adik saya. Baik kan ? Semalam dan hari ni dan kelmarin saya tak turn off pc sbb download movie. (mungkin patut ditambah, hari ni pelik sbb ada seorang mamat bernama Amir Aizat, dialah org pertama panggil aku Yana dlm seumur hidup aku. Terima kasih. Teruskan usaha supaya diri aku dianggap lebih special lagi dgn memanggil nama tu :P)

Moga moga hari esok lebih baik daripada hari ini dan semalam :(


*sebenarnya saya terlalu rindukan awak :(

3 comments:

  1. hahaha mesti pena wat record xmnd stu hari kt mtriks kann,hahha

    ReplyDelete
  2. selalu la kot. hahaha. aku tahu kau pun mesti sama kan tak mandi sehari dkt matrik :P

    ReplyDelete