Monday, June 13, 2011

Diyanah Rodzi dah mula gedik gedik

saya cuma nak ckp yang saya dah kenal en.Akmal saya dah setahun.



Almaklumla, saya tak prnh nak ada kwn yg boleh sampai tahap setahun.



Teringat pula zaman zaman mula kenal, *ecehh mcm org dah kahwin.



Kau org igt apa, sweet gila cara kiteorg knl. Kan syg kan ?



Maaf la aku mmg suka kontrovesi dlm blog suka nak perhatian update pasal boyfriend je hari hari. Kesian fesbuk, kesian twitter kesian blog balik balik pasal Akmal Asyraf.



Dia pun dah naik muak tgk.



Apa apa pun saya rindu lah masa kita gedik gedik kwn dulu. hihi. Skrng pun gedik gedik jugak lagi terlebih gedik.


Saya igt saya igt ! Kita kenal bulan 6, awl bln 6, so,


365days we know each other,


And lagi seminggu utk jejak 7 bulan,


dan bulan november is around the corner.


I'm so happy to get you love :)



1 comment: