Friday, June 17, 2011

Tajuk apa aku nak beri pun aku taktahu.

Sekarang ni jam menunjukkan tepat jam 3 pagi. Aku masih terkial kial menghadap komputer online membuangkan masa walhal mata sudah mengantok.


Aku tak kisah mengantok atau tidak, aku tak kisah tidur kejap atau lama, yang pastinya aku menunggu engkau. Yaa engkau en.boyfriend. Tanpa jemu hari hari aku tunggu engkau :')


Sounds like aku ni gedik taksub dgn bf sendiri. Gila bayang pun ada, mcm kena pukau pun ada. Yaa aku mmg taksub dgn bf sendiri sampai kadang kadang tu kwn pun aku boleh campak jauh sbbkan boyfriend. Gila tak gila aku ? Kalau tak kawin jugak dgn mamat ni mmg aku taktahu lah.


Sighhhhhhhhhhhhhh :/

Tak kisah la pasal tunggu menunggu tu. Aku rasa tunggu ni dah jadi rutin harian aku, so aku dah lali. Kan ? cuma aku tak busykan diri, mmg lah begini.


Ouh ya, tadi aku chat dgn Syida. Cuba search nama dia di facebook, Syida Bellamy. Dia mengembalikan memori aku terhadap KMPk lah. Seriouss shitt. Baru skrng aku terasa tiba tiba rindu setelah dgr dia baik baik je repeat matrik dkt sana -.-'


Yaa kalau diberi peluang repeat aku rela repeat dan struggle elok elok drpd aku dpt result cukup cukup makan ni. Hmphh :/ *ada bau kesesalan tak disini ?


Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu KMPk *yaa ikhlas daripada hati aku, aku mmg rindukan KMPk :(
  • Aku rindukan yaa zaman zaman aku masa sem satu, zaman jahiliah haram jadah lepak dgn en.boyfrnd hari hari. *ok time tu tak couple lg, hati dia berbunga bunga dgn oghang lain. See betapa tabahnya aku tggu dia break dgn org tu lepas tu masuk line. Haha :D
  • Rindu juga nak lepak dgn Azza, Syida ke, Far ke, Jaja ke, Nisa ke tgk sunset ptg ptg pusing satu KMPk. *psstt aku hari hari tukar pasangan jln jln tahu ?
  • Ouh ni paling tak boleh lupa, aku rindu nak pergi intan tgh tgh malam buta pukul 2 3 pagi jalan sorang sorang drpd blok kerian ke intan. Kadang kadang tu tidur bilik Far, kadang kadang tu tidur bilik Syida. But mostly aku lepak bilik Syida. Cool enough kan berani jln sorang sorang ke blok intan yg konon nya keras tu.
  • Rindu jugak nak tidur bilik T404. Bilik tu jadi tempat lepak makan minum tgk movie Azza, Tasya, Teha, Midah, Far dan Syida. hihi. Siap tidur bagai dkt sana. Dah mcm port apantah. Study pun dkt sana. Padahal aku budak account, aku sorang sorang je pi study sana campur budak sains. Mcm haram. Tu sbb pointer pspm 1 aku rendah T.T
  • Lepas lepas tu paling rinduuu milo dgn nescafe azza buattt ! Haha. Paling sedap. Eh tak mak aku buat lg sedap okayy. Tapi mmg setiap kali lepak bilik azza mcm dtg rumah, mesti dijamu meggie, milo, nesface biskut roti dan mcm mcm. Kaya dgn makanan bilik azza tu. Asal lapar pagi pagi buta je pi bilik dia. Dah mcm dapur pun ada jugak.
  • mesti lah rindu dkt roomate jugak. Hihi. Paling rindu Jaja. Kahkahkahkah. Bilik aku ada byk, T327, t404, TB08 ouh aku igt lagi. Seri intan ada dua. Seri kerian banyak. Seri teja ada dua jugak bilik citot dgn Jun. hihi Ouh Jaja, i lebiu. You know what ILEBIU. Ada pun aku rindu jugak, Atin pun.
  • Paling best bilik aku boleh sumbat lebih 10 org tidur. Bilik Ori t327 seri kerian. Roomate ori Jaja, Ada, dan Atin. Roomate tambahan. Elena, Lily, A'a, Bieha, Manja, Nisa, Isha, Ida, Ain eh ramai lagi laaa. Hihihi. And aku rasa Elena tu drpd mula masuk tak prnh tidur dkt bilik sendiri. Kan Na sayang kan ? haha.
  • Lepas tu bulan puasa paling best, roomate aku yg ori termasuk yg tak ori suka main masak masak waktu sahur and buka puasa. Masak speghetti bagai, nasi goreng la, mcm mcm lagi ahh kan. Mmg free mkn, sbb ada yg sponsor mknan mknan tu. haha.
  • Bilik aku yg ori tu paling byk brng letrik kalau cik ketua blok nak tahu. Ada periuk nasi, ada iron, ada water heater, ada iron rambut, ada extention plug, ada leptop dua tiga, ada broadbnd byk ada tong air ada haha, mcm mcm ah ada. Dah mcm rumah dah aku tgk bilik aku ni. Ok Midah kau nmpk ern kau buat spot chck takde kan dkt bilik aku ? haha. skrng aku bgtau adaaaaaa byk brng letrik, kau boleh buat apa ? :P
  • Lepas tu rindu nak lepak atas bukit, eh tepi bukit pnjat pagar sbb nak tgk org main rugby ptg ptg. hihi. Gatal kan ? Gatal nya kau ni -.-'
  • Lepas tu lepas tu rindu nak ponteng lecture dan tutor tanpa sebab sbb aku mmg malas. SO tidur je la dkt hostel. Boleh dikatan hari hari lah aku ponteng, tak prnh yg takde. Tu sbb masuk HEP byk kali. hihi
  • Ouh lepas tu since sem dua, aku setiap minggu outing, haaaaaa lepas tu kena mrh dgn guard. Ouh rindu guard kmpk. -.-'

K tu je yg aku mampu cakapkan. TERLALU BANYAK sampai aku tak boleh nak taip pjg pjg. Kbai. Rinduuuuuuu sgt dkt KMPk :'(

2 comments:

  1. sy dak lepasan KMM !

    rindu zaman matrix gak . aish =,="

    ReplyDelete
  2. semua kau cerita,, aku pon rindu jugak,, paling rindu petang2 gatai2 tgok ragbi :D

    ReplyDelete