Thursday, February 19, 2009

Sunyiiiiiiiiiiiii sgttt

Frstly aku nak ckp yang aku jrang mengupdate blog. Sbb apa ? sbb aku dh jrang online juga aku tak minat nak mengupdate or menulis or mengkarya sesuatu benda. Sbb itu kerja sekolah karangan aku tak prnh siap.hahahaha. lagi satu sbb, sbb aku malas la kott nak update. blog aku, suke aty aku la nak buat pape pon. kan kan ? ok ok bck to the topic. Aku skrng ny dalam delima. ehh yeke ? iye btol la aku dalam delima. sbb apa ? strt last week ary apa tahh dye mule krja aku dh lupa , dlam ary kames mcm tu la dye strt kott, tahh la dkt mane dye krja pon aku taktahu. apatahh lagy ary dye strt bila. bkn taknak tahu. nak sgt, tapi msg pon jarang nak tahu mcm mana keadaan nye ? hmm. tapi aku kene paham kan, aftr spm tyme tgh tggu result mmg la masalah kewangan bertimbun. tapi aku mcm takley trime, taktahu kenapa. maybe sbb aku tak prnh dpt bf yang berkerja kott. ex ex aku sume bdk skola. hahahaha :D boleh dikatakan hampir stiap hari aku menanges coz rndu. yela dye free ary ahad je. aku skrng nak spm, bkn sng nak jmpe bkn sng mak bapak aku nak bg aku kua bkn sng tahu ! dh nak dkt sbulan kteorg tak brjumpa. rndu sgtt dkt dye ! last kali jmpe cuti raya cina. mmg hebat lah kan ! rndu sgtt ! boleh jadi gila la kott aku rasa. phone aku ny, skrng ny dh jarang berdering. aku takot smpai satu thap aku takley trime situasi ny aku takley kawal emosi aku, aku takot aku tercari lain. coz aku prlukan teman yang sntiasa dgn aku.tapi aku sayang dye sgt sgt. tahh la. aku cuba kawal dan kawal inshaAllah boleh yaa Nana ! tgk laa, dye kua pkol 6 stenga pg dh bla pgy keje. pkol 7 dh masok keje. balik ptg pkol 4. smpai ruma pkol 5 lbey then dye tdo. tdo punye tdo smpai pkol 8 lbey. aku tggu mcm tnggul, tyme malam aku study buat hmewrk sume. takkan nak txt dye pula, msti kene trjang dgn bapak aku nty. abes study dlm pkol 11 centu. then aku pnt kdang kdang tu tgh tgh txt trtdo. hmm, susah kan ? mmg susah sgt ! tapi takpe, sbb aku sayang dye tahap gyla babun, aku snggp tggu dye no matttr what happn rght bubu ? rasa sayang aku dkt dye sbesar lautan yang ada dkt dunia ny. biak pi la apa org nak kata, janji aku bhagia dgn dye. dye laa aku rasa plgg bst tahap gyla babun antara ex ex aku yang lain. inshaAllah aku cuba utk kekal kan hbubngan ny smpai bebila. aminn

No comments:

Post a Comment