Wednesday, August 12, 2009

New Life <3

Ok, sudah 2 bulan kita break, dan sudah 2 bulan aku tak mengupdate blog, hee :] Rasa mcm malas je, taktahu kenapa :D Ok, aku ada new bf, dan aku masih sayang akan kau Arol. hmm. Tapi, ntahh la, aku tak boleh nak mengharap sgt. sbb dia dh taknak dkt aku kan. 8 bulan kita bersama byk benda yang kita lalui. Tapi tak apa, bnda yang dh lpas, usah diungkitkan lagi. Kan. hee. yang pastinya, aku ada Salleh brsama utk lupakan kau. Satu sekolah dan hari hari jumpa, lagi sng hati aku. even kau muda dr aku, tak semestinya prlu aku buli kau, tidak lahh. Kau tetap trhebat di hati aku, thanks ok :] byk kau dh buat utk aku. Aku hargai gila pngorbanan kau. dan yaa, aku suka masa 1st time kita kenal. Hahha. Kita prgi pameran nuklear, dan even satu sekolah, aku tak prnh kenal kau lahh pengawas. Tapi tah mcm mana ntahh aku bolh trsuka gila dkt kau. Kau mcm ada satu tarikan yang manis, senyuman manis dan manis sgt ! Aku igt lagi kau lahh photographr kami kalau prgi memane. Cara kau ambil gmbr cool. Aku suka :] dan yaa, tak byk brang yang kau bagi, hanya ini:






Haha, benda ni mengingatkan aku ttg 1st kita meet, hoyehh. Kita tukar bnda ni kan sayang kan ? Even itu tulisan aku, tapi kau ambil aku punya. Ouhh yaa, aku igt lagi, kau suruh aku tuliskan nama kau, dan tak lawa pun tulisan aku sbrnya. haha. Tapi sweet sgt, kan. Dan ini duit 50 sen yang sayang cilok masa dkt tangga tu, sumpah taknak guna. Huuu, sayangg.




Time tu, kau nak keluarkan duit , tapi trjatuh, haha so aku ambil lah. Tapi taknak guna, sumpah sayangg. Hee. Sweet sgtt, dan kau comel gila. Senyum kau manis. Even kau lagi muda dr aku, tak bererti itu masalah dlm hubungan kita kan sayang kan ? Aku akan try sayang dia lebih. Dan thanks sbb buat tlg org lupakan ex org even susah nak lupakan kau Arol. Hmm :[

No comments:

Post a Comment