Friday, August 14, 2009

GERAM !

Grr, semalam hari ni esok lusa semuanya geram lahh ! Grr ! Ok, semalam aku temankan dia prgi ambil mtor KESAYANGAN dia tu,jalan punya jalan, ehh hujan.Teduh lah dkt bwh bustop, aku rasa mcm best lahh semalam sbb dpt jumpa dia lama skit. Tapi dia, haihh =.=' Buat aku mcm tnggul. Lol punya Salleh. Geram pula. Nmpk sgt dia lebih sayangkan mtor nouvo dia tu dr aku. Eee ! Geram. Dan today, ntahh betina mana ntahh bru PMR ada hati nak sound aku. Dia igt dia siapa ? Dah bagus sgt ? Cerita nya mcm ini, aku geledah myspace Salleh, dan aku nmpk lahh ada nama betina sial ni, aku tahu itu ex Salleh, dan saja mnggatal nak add. Aku punya tgn, suka hati aku lahh nak add siapa. Ok, td dia dh apprve, then aku bgtahu lahh sbb apa aku add dia.Sbb aku nak kenal dia lahh, haha. Tapi dia tu agak kerek gila tmbh sial. Dia pggl aku sundal bohsia perampas. Ekelehh, kalau aku tahu Salleh tu ada gf, tak akan aku ambil dia la betina. Kau igt aku hadap sgt dgn Sallh tu ? Kau tu couple stahun tak prnh jmpe, baik tak payah. Aku dgn dia hari hari jumpa, kau apa susah ? Kau tu kecik lagi, tak matang , bru nak kenal dunia. Ada hati nak sound aku. Aku doakan PMR kau gagal lahh. Bia pi mampos kau lahh. Harap je muka cntik, tapi prangai mcm lancau. Huhh ! Dia igt dia tu bgs sgt ! Awak lagi bgs lahh ! Haihh =.=' Polak gila dgn betina tu ! Mcm nak hentak kepala dia dkt dinding. Grr ! Dan ini aku print screen. Tak semua.





Hope dia sedar lahh ! Grr ! Bukan nya dia perfect sgt ! Dan Eee ! Mulut tak reti nak jaga, jaga sikit mulut tu ehhh !

No comments:

Post a Comment