Sunday, August 16, 2009

Meet Naim :]

Hahahaha, after tusyn tadi, aku jumpa Naim. Ehh ehh, akhirnya dapat juga jumpa dia. Dia comel la juga, dan lawak. Huhh. Suka loyar buruk. And yaa, aku 1st tu mcm memalu ahh. Dia dtg Langat. Hee, dgn motor scooter besi buruk dia tu, haha :D jgn marah ahh you. Dia belanja aku makan. Thanks wohh. You baik gilaa, and lawak gila. Siapa jd gf you mmg untung gyla ahh. I suka, you lawak and eee geram je tgk mata you yang comel ayu, dan auwww. Hahaha. I taknak lahh order air juice td, nti u mahal kena bayar. I order teh o ais je, haha. Dgn nasi ayam. Saving punya makan lahh kan. Dan ini gmbr aku dan naim. Tak gila kott, sbb malu. Hahha. Maybe 2nd time, aku akan gila gila dgn dia.






Dan yaaa, aku kelihatan gemuk dan hodoh, dan mmg gemuk pun. Tadi Naim bahan aku gemuk. Grr ! Geram je. Tapi hope, dpt lahh jumpa lagi. You best and rock gilaa ! And yaa, today aku rasa mcm aku tak berapa layan Salleh sgt. Aku taktahu knp. Apa apa pun, aku takut aku akan boring dgn dia. Hmm. Sbb makin hari, makin aku rasa mcm eee rimas dgn perangai dia. Haihh =,=

No comments:

Post a Comment