Tuesday, September 8, 2009

8 september 2009, I think I'm the stupid one

Yaa, hari ini starting aku punya trial. quit susah juga lahh soalan BM td. But dlm karangan td idea aku mencurah curah shgga lahh ke 476 patah perkataan. Aku rasa sejak aku menulis blog ini, aku jadi minat untuk menulis cerita. Tadi bhgian B, aku memilih nmbr 5, iaitu soalan tentang peribahasa. "berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke hilir, besusah susah dahulu, brsng sng kemudian" Wahh, apa lagii. Aku jenis yang kuat berangan. Aku keluar kan sgala yang tgh ada di dalam otak aku tadi. Aku cuba bayangkan kehidupan aku yang susah dan akhirnya aku brjawa mnjadi seorang usahawan yang agak berjaya lahh. Ecehh =.=' Tak boleh blaa. Apa apa pun, today aku tidak jumpa mahupun tersempak dgn Salleh. Kerna sjak dtg smpai balik, aku tidak brganjak dr clss. Khusyuk jwb exam juga study. Ngehh =.=' Rndu dkt dia. Hmm. lagi pun dia keluar pkul 1.00, aku tak mampu tggu dia slama stngah jam. Haha.


Hari ini aku membawa pulang handphone zack, kerna dia ada sdikit mslh. Haihh =.=' kesian dia. Dlm dokk aku check2 inbox dia tadi, dia masih smpan msg last year ? OMG ! Msg Farid, dan itu membuatkan aku trngat dkt dia. LOL. Msg tu mcm aku dgr best gila lahh. dia ngadu dkt zack pasal aku dlm msg tu. Tapi skrng ni dh stahun dh kteorg break, so buat apa nak di igt2 kan lagi.Tapi, seriously, aku dgn Farid dr form 3 smpai form 4, hati aku brubah ubah sayang dia. Aku pun taktahu knp. So, dokk check2 inbox tu, hati aku trgerak nak mscall dia. Selama ni aku mscall, dia tak layan. Yaa aku tahu, dia seorang yang baik, jujur juga setia. Hanya dia seorang shj yang boleh brsbr dgn karenah aku. Dia tak prnh melenting aku mahupun merajuk. Baik kn dia ? Aku taktahu kenapa, nmbr phone dia, tarkh lahir dia, tarkh couple and break, tak prnh aku lupa. Even dh stahun break, tapi tak boleh nak lupa. Aku pelik. Dan hari hari nmpk dia, hati aku mcm terbuka untuk terima dia balik. Aku taktahu knp. Mana nya, dia lahh plgg lama aku couple, dan dia lahh plgg prfct di hati aku. Huu. Asyk mscall tak rply, aku polak aku terus hntr msg. Tnya "Farid?" and dia reply lahh. haha. "sape ny?" tapi hati aku mcm trkilan gila, yaa aku tahu aku byk lukakan dia. 2 kali aku ludah dia, mana tak dia patah hati. Aku tahu aku tahu semua tu. Myb peluang kali ke-3 dh takde utk aku balik ke dia. Ahh ! Buat apa nak balik ke dia, nti aku jd jahat dan HAHAHA, tak oyh cerita lahh, semua bnda aku mnta. =.=' Cara dia layan aku dlm msg today, Ya Allah, gila berubah mamat ni. Aku pun taktahu knp. Niat aku nak baik baik dgn dia, tapi dia nak kerek2 dgn aku. Dh la suka ckp ttg gf dia, polak aku. Smpai aku ckp mcm ni dkt dia "Could you please stop talking abour your gf, I'm getting jealous of it" Haha, dgn muka tak malu bhaii. Gila lahh aku ni. Tapi aku geram sgt, dia tu EEE ! Aku igt bila dia tahu itu aku, dia baik lahh. Tapi pkai aku kau pula dia. Aku tak biasa lah. Haha. Bila lahh dia nak sngle, aku nak masuk line ni. GAHAHHAHAHA. Mana aku nak cmpk Salleh. Lol, Salleh tu ? Aku makin bengang gila dgn dia. Makin melampau prangainya. Dan aku polak. GRR ! ok back tu cerita Farid, time aku ckp aku nak stop contct dia td, tp dia rply mcm ni "kau tak pyh la nak stop2 cntct aku, apa2 hal nti klu kau nak msg, msg je. Aku akan rply, if busy aku tak rply" Ngehh2. Ada peluang ni. HAHAHA. But yang aku pelik nya, awat gf dia skrng ni jurang perbezaan umur jauh sgt ? Tak silap aku gf dia umr 20++ LOL. Baik ambl aku je. Hahaha. Byk bhaii kenangan aku dgn dia. Siapa blh lupa ? Haihh =.=' Aku harap dpt lahh dia terima aku sbg kwn. Aku mengharap sgt. Dkt sekolah, mana ada aku tegur dia, cuba lari. Haha. Tapi aku rasa mcm nak sgt tgur dia or even dpt snyum pun tak pelah. Cuba try ok. Hee. Btw, dia lahh couple frst aku yang family aku terima. Selain dia, mana ada parents aku suka. Mak aku snggup bawa dia pi sana ke sini. Haha. Best what dpt couple dgn dia yang family dua dua knl. Best kan ? Haha. Apa apa pun itu semua kenangan. Haihh =.='


Esk, aku exam bahasa inggeris. mesti aku merepek je kan nti. haha. Chayoo Nana. Aku rasakan aku nak buat mcm zack lahh, bg hndphone dkt mmbr. Kan sng. Tak payah susah nak pkir pasal msg je. Grr ! Malam gayot, polak je =.=' Aku tak ckup tidur. Biar pi lahh Saleh tu, apa aku peduli. haha.

No comments:

Post a Comment