Monday, September 7, 2009

SPM trial is coming soon

8 september until 5 oct

Tarikh keramat yang hebat ! Agak nervous. Kena ada 5 credit utk ke graduasi iaitu 5C. Syarat utama yang kena credit, BAHASA MELAYU. Agak susah la juga BM. Then antara Math or science. Slebihnya 3 lagi sbjct pilihan. Aku raget, perdagangan, agama, bahasa inggeris, i guess. haha. Doakan aku berjaya. Kepada add math, sains sukan, prinsip akaun, dan sejarah, selamat tggl. GHAHAHAHAH. susah utk ku capai lulus mahupun credit. Apa apa pun, aku masih terkial kial lagi. Haihh =.=' Dan di lamun cinta yang aku rasa menyusahkan. Hmm. Myb aku akan jrang mengonlinekan diri dalam masa sebulan ini. dan yang aku tak puas hatinya, selang dgn raya. Tak beraya lahh aku tahun ni. Haiyoo. Dan paling aku polak gila, add math awl awl dh ada, jatuh pada tnggal 10 sept. Slalu nya hjung2 bru add math. Kena perah otak kepala, hantuk kepala lutut dkt dinding lahh jwb nya. Kalau lahh aku dpt ke garduasi tu, alangkah bangga nya aku. Tapi aku tak minat science. dan math aku hanya blh skdar lulus ajaa. Haihh=.=' apa apa good luck Nana. haha




Dan ini Logarithm di dlm add math, tajuk yang aku lemah. Ngehh =.='

GOOD LUCK NANANANANANNANANANA, chayooo !

No comments:

Post a Comment