Friday, October 2, 2009

The best bloggers

Aku ada minat blog ni, yang slalu aku follow update diaorg. sumpah lawak dan bst gila.

kdang-kdang ayat diaorg tu mkn dalam skit yang mmbuatkan mak aku pggl aku "syok sndri" sbb trgelak dpn pc sorang-sorang.

nahh, usha lahh blog diorg, aku bg link, tapi jaaaanngaaaann follow. HAHA.
Followers aku brp org je dohh, sedih sedih, sobb sobb sobb

Ini nama dia Afiqah Hazwani, dia agak comel lahh even aku knl dia, tapi dia tak knl aku, hahaha. Kalau korang tak caya dia comel, nahh aku show off gmbr dia, msti dia mrh gila kan ? :D




Kan kan kan ? comel kan ? tapi sayang dah ada bf yang hndsom lagi kacak. haha :D
ini dia punya link, mai lahh follow, ehh silap usha je, jgn follow

afeeqahazwany.blogspot.com
Pasti korangg ter"kehkehkehekhekh" punya lahh nanti.

dan ini lagi satu blog kawan si fiqa ni. nama dia ? entah. aku tak kenal pun dia.
nama dia tulis dkt blog tu syahmi ruhaizat, muka dia hndsom laa juga. Mmg hndsom pun, tapi sayang dah ada gf.
dan dia ni, aku pun tak knl dia. hakhakhakhak. tapi best lahh klu korang usha blog dia msti lagi smpai pecah terkeluar isi perut korangg.
dan ini link dia, aku tak blh show muka dia, nanti takut kantoi pula. hahaha, mati aku nanti.
syahmisimple.blogspot.com

best-best blog-blog ni, jgn follow tau, usha je. hikhikhikhik.


*hahaha, hari ni aku punya trial hbs. Alhamdulillah stelah sbulan aku brperang di medan peperangan. GAHHAHAHA. penat dohh exam ni =,= dan aku tak target yang aku dpt masuk graduasi, huhh. 5 credit ? WTF !
dan esokk, brthday along juga aku buat open house. mai lahh dtg reramai. hakhakhak.
aku nak simbah tepung dkt along esk. haha :D

No comments:

Post a Comment