Thursday, October 1, 2009

Sepetang pada 011009

Today, aku prg open house rumah aur. lepak dkt sana dr pkul 2 hngga lahh 5.30ptg. lama kan ? dokk tlg aur ni lahh kmas rmh. Hahaha. Tapi tak ambil gmbr pun. Mcm malu pun ada. seriously mak aur nmpk cantik, awet muda dan ramping. GRR ! mcm mana lahh nti kan aku dh kawin nti. msti gemuk kan lagi lagi dh dpt ank nti. haha. Ouhh yaa, memula tu bebdk clss aur je yang dtg, 5C, so aku mcm memalu lahh ern nak join diaorg, yela diorg tu clss pndai, siapa lahh aku ini. haha. kan ? Dkt rmh aur td aku tak mkn, sbb aku dh mlantak dkt rumah. haha. Actually, aku saja je nak mlantak dkt rmh, bcause aku takot nti di bahan dek org mkn byk sgt. haha. aku ni hntu mkn, that's why gemuk.kan kan kan ?

aku tahu, kalau aku prg rumah aur ni, aku kn jmpa farid, sbb dia bstfrnd aur juga satu clss. aku tahu. tapi demi zack, (dan niat aku sbnrnya mmg nak tgk muka farid tu, haha :D), aku prgi juga rumah aur. Dan masa yang ditunggu tggu sudah tiba. time tu aku tgh lepak dgn zack dkt meja mkn.Tetiba zack ckp "nana, farid laa naa, farid, dia pkai seluar euwww, tapi krus naa, krus." aku buat2 rileks lahh kan, aku tknk show kan yang aku ni trlalu rndu dkt dia. Then tetbe zack blaa prg dkt farid tnya mcm mcm. GRR ! aku dh nervous dh ni. So aku buat bdoh je la kan, layan safuan. haha. tetibe farid dtg dduk sblh aku dan usha muka aku dgn senyuman yang manissss sgt. dia dh lama tk snyum dkt aku even tgur pun. dan hari ni hati aku rasa mcm dia nak baik dgn aku semula stelah hari tu di makiolh dia. Huhh.aku mmg lahh nak tgk muka dia, tapi ntahh kenapa tetibe aku blh blaa dr meja tu trus dduk dkt sofa. Ya Allah nana, pluang utk brckap dgn dia tapi kau lpaskan. haha, aku pun taktahu kenapa.

Then dia dduk luar, aku cpt2 lari pi dapur tlg aur goreng popia. Tapi, farid ni dokk sibuk ulang alik ke dpr apahal ? aku tahu dia nak tgk muka aku. kan kan kan ? haha. tapi, dia tak brani nak tgur aku. Yela, lg pun dia dh ada gf. Yang lg prfct dr aku. hmm :( Tapi aku rasa menyesal sgt tgglkn dia dlu, dan aku nak sgt ckp dgn dia td, tapi aku malu. so aku buat bdoh je dan goreng popia. haha :D rajin juga kan aku ni. Tapi seriously, farid asyk dduk dkt dapur je, btrmbh malu aku. Haha. Aku suruh la zack pi krim slm dkt dia, zack ckp kuat kuar. malu ahh aku. then farid jwb salam aku dgn senyuman. haha. Kata saddam, farid tu ada feeling lg dgn aku. Saddam tu blh buat bicara laa, dia phm prasaan nak brcinta ni.


Saddam: Aku tahu nana, dia masih ada feeling dgn kau, kalau tak buat apa dia
ulang alik masuk dpr. kan ?

Nana: Tapi dia dh ada gf laa, aku tahu dia stia dgn gf dia, aku tahu. Aku ni
bkn nya prfct sgt. dia dgn gf dia dh lama weyh, nak masuk stahun.

Saddam: Ini bru couple lahh, sdangkan dh kawin pun blh bercerai. come on la
kau dgn dia dh brp lama ?

Nana: Dr form 3 smpai form 4. lama kan ?

Saddam: Ahah, lama la juga. stahun lbh. Tapi kau yang tgglkan dia kan ? knp ?

Nana: Aku time tu boring gla dgn dia, hari hari jmpa. boringg. then nti msti
aku ada rasa syg dkt dia juga rndu.

Saddam: Biasalah tu, bila couple mmg lah dh lelama tu rasa boring, tapi
kena lahh tahan. Aku rasa, kau lagi prfct dr gf dia skrng ni.
Nanti dia dh break, aku bgtahu kau ok. time tu kau ayat lahh dia.
aku akan break kn dia dgn gf dia skrng ni. hahahaha. Farid tu
dh hndsome tau skrng ni.


Dan byk lahh lg kami brcerita. Ptongan dialog ini ajaa yang aku blh bg korang tahu. haha. tapi seriously aku rndu sgt dkt dia. Yaa, aku prasaan dia, yang aku ni dh ludah dia dua kali. Tapi aku dgn dia, lain. aku rasa syg sgt dkt dia even dh break pun, brbanding dgn ex2 aku yang lain. Aku jealous sgt bila dgr dia dh ada gf, dia slalu kuar dgn gf dia. Tadi, bila dia dh balik, aku nangis puas puas. Aku tak blh tgk muka dia. aku rndsu sgt dkt dia. Niat aku, aku nak berbaik dgn dia, bkn msuh begini. Tapi dia seorang yang setia, dia takkn layan yang lain bila dia dh ada yang empunya. Aku tahu, aku paham. Bkn sng nak dpt lelaki sebaik dia. Dia tak prnh mrh aku, dia sbr je dgn aku. tapi aku je yang bdoh lpaskan dia. Hmm :( aku nak tggu dia boleh ? apa pndpt korang ? agak2 dia akn break ke dgn gf dia tu ? Hmm :(

No comments:

Post a Comment