Friday, October 9, 2009

Cakap lebih.

Ok, aku dgr cerita, bkn dgr lahh, aku tgk sendiri, ex aku tu, nama dia **** tu, dia dh ada gf bru.
dan semestinya lebih cantik dr aku.
yaa betul.
dan time aku dgn dia break tu, tanggal brp hari bulan pun aku tak igt, tapi dlm bln 7 hari tu, dia ckp dia takkn cari gf. dia taknak gf pun.
soooo, skrng niiii dia dh ada gf.
dan bru2 ni dia cntct aku masa raya ke-3 tu, dia kata dia takde gf.
so, mcm jealous skit pun ada, tapiiiiiiiiii. haihhh =.='
takpe, aku saaaaabaaaaarr je.
Ok ?
dah. mari kita lihat gmbr2 ni. jeng jenggg








Ok ini gmbr dkt rmh suzie. Open house rmh dia. Cntik ? cantikkk nana. Good Job ! haha



ok ini gadis2 yang amat cun. ehh cun ke ? aku je yang tak cun. kan kan ?



dan semalam, amat lahh best. HAHAHHAHAHA
ouhh yaa, aku dah ada BF lahh. tapi malas nak heboh.
hikhikhikhik. tak blh blaaa
nak tahu siapa ? tak pyh tahu. kahkahkahkahkah :D

No comments:

Post a Comment