Monday, October 12, 2009

Open house rumah Peah

HOHOHOHO, aku igtkan tnggal 11 oct ni aku tak blh pi rmh peah, tapi tetibe parents aku bg.
So, dgn langkah yang pjg dan amat rasa best sgt dpt lepak dgn mmbr sbb smnggu dh tak pi skolah,
so naik kereta dgn zack. Ok.
smpai2, terus mlntak mee rebus. SEDAP lahh tak terkata. Pndai ibu masak.
Hoho, even perut dah pnuh pun mlantak jugaa. aduhh makin gemuk aku.
aku lepak rmh peah dr pkul 4pm until 7pm. lama kan ?
Mana tak nya byk drama di sana.
dan ini antara gmbr2 nya. hhaha



Pssstt, aku tak suka makcik baju kebaya hitam tuu. GRR ! haha, ini kawan2 saya dan semua2 nya cntik belaka. dan berju putih dan si kecil baju biru t-shrt itu adk2 aku. hoho


Ok dia cantik kan ? Mmg pun. mksud aku dia yang berbaju kuning tu. Hoho


Ok, nmpk tak drama di belakang tu ? haha. Dan muka aku, comel kan ? HOHO


Ok nmpk tak zack tgh mlntak kuih fav dia, hbs satu balang dia hbskan. HOHO. Zack zack. Muka aku ? kenapa ehh ? Ntahh lahh. hahaha


Mari kita lihatt Bontot Peah di belakang tu. GAHAHHAA


Ok ini bukti lelaki mmg kejam. Kan ? Huhh !


Acehh merajuk lahh knun tak nk tgk camera. HAHAHA. di apit oleh gadis2 yang cun mmg ahh dia malu. HOHOHO


Ok zack, dah lahh tu. GAHHAHAA


Ni adk aku, comel tak ? TAK COMEL PUN. HUHHH
HAHAHHAHA :D


Ok, dh pnt dh tgk gmbr kan ? Ok dh2.
Tak blh tgk lelebih. hohoho
harammmmmmm

No comments:

Post a Comment