Sunday, October 18, 2009

Dinner Pengawas ICT, PRS, && PS

Khamis yang lalu brp hari bulan ehh ? Aku dh lupa lahh, sbb dh lama aku tak update blog. Seriously jrang skali aku boleh online :( tak silap aku, 15 october.
Ok, apa yang aku nak cerita skrng ni, dinner tu mmg besttttt sgt !
Tak boleh lupa dinner ni.
Dinner yang prtama kali aku hadiri dgn kawan-kawan.
even bkn di hotel pun, tetapi di Bestari Inn (dewan sekolah/Dewan Sri Bestari)
Ok lahh tu namanya ? kan ? seriously aku mmg happy sgt malam tu even aku tk dpt apa-apa hadiah pun.
Actaully dinner ini untuk meraikan senior form 5, iaitu aku juga brsama VIP yang lain.
Rasa sedih gila nak pisah dr Jalil ni. Huwaaaaaaaaa :(
Tapi, aku rasa mlm tu mmg best sgt !
Aku takkn lupa kenangan ni.
Ckgu bg sevnour, ishh mmg akan ku simpan buat kenangan. Sumpahh.
Tapi mlm tu aku tak de rasa nak ambil gmbr sgt, tak tahu kenapa. haha.
dan ini sedikit gmbr-gmbr yang aku join diaorg. hoho



hoho cari lahh aku dimana :D


ok, form 5 diberi bnda yang merah tu, utk pkai. haha. kata VIP. malam tu kiteorg di layan shaja. HOHO. Maaf gmbr agak sedikit kabur. haha.


Ini sbrnya dewan skolah aku, ok cantik tak suasananya ? haha. even takde lahh mcm hotel pun, tapi besttt.


Ok,ini meja VIP. hoho. best2. Waiter, waiteress semua layan kiteorg. GAHAHHA.


Ini pintu masuk. GHAHAHAHA.


Ini dkt luar dwn. hoho. cantik2. Thanks ckgu.



dan gmbr terakhir, ini yang paling best ni. GAHHAHA.



Dengan king of the night. Huwaarghhh. Teruja nyaa. GAHHAHAHA. Dan ini guna camera aku canon eos 400D, ayah ambil. hoho



Ok ini je yang aku mampu tnjuk. Hoho.
Ini lahh memory yang paling best aku rasa
and takkn aku lupakn :(

No comments:

Post a Comment