Monday, October 19, 2009

My dream wedding

Ok, aku ada terbaca satu blog ni, dia cakap pasal perkahwinan dia akan datang.
Haha, so aku pun nak cerita mcm mna wedding aku nti. Hoho.
peduli lahh org nak cakap apa,yang tulis aku, yang tuan punya blog aku.
Ngehh =,='

ok, 1st thing, aku nakkk
Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
GAHAHHAHAHAHHAHA :D


Ok mcm ni lahh, actually aku maluu nak cerita. hoho.


Ok, ok rleks nana :D

Ok ini list yang aku nak time aku kawin nti

1.Nak pengapit aku bestfrnd aku yang paling aku sayang, Zack !

2.Nak majlis aku scara kecil-kecilan shj,

3.Nak buat majlis dkt rmh mak aku dkt Langat ni.

4.Theme baju, HITAM PUTIH. HOHO :D

5.Tema knduri pun hitam putih juga

6.Nak makan nasi lemak, taknak buat nasi minyak. HOHO :D

7.Nak suap bakal suami pkai tgn, takmau pkai sudu

8.Nak pelamin dlm rumah dkt ruang tamu

9.Nak pasukan kompang taman aku, haha

10.Nak ayah tersayang jadi photorapher. Dia mmg hebat !

11.Nak ada org jual ice-cream time kenduri nti.

12.Nak choclate byk2 untuk hantaran

13.Nak masak sndri, takmau catering. HUHH !

14.Nak apa lagi ehh ? entahh. haha



SPM pun tak lepas lagi, dh duk pkir pasai kawin. Gatai nana ni.
GAHHAHAHA.
Peduli apa aku
Yang penting list dkt ats ni termakbul. harap-harapnya. HOHO.

No comments:

Post a Comment