Monday, November 9, 2009

KAHAHAHAH, Kelate juga MU

Booo ! GAHAHAHHA
Bukan nak bangga lahh, tapi mmg trnyata antara EPL juga Piala Malaysia, dua dua aku lyaaannn habis !
HOHOHO.
Sabtu, tanggal 6 November, sjrh paling gempak gila, nogori kalah kan kelate
Kawe bkn nak kecek apo, mu tu tnjuk lagak sgt.
Habis semua krusi stadium di bakornyaaa.
HOHOHO
Tapi di saat akhir bulehh pula dapek gol 1 yang tlah digolkan oleh Indra Putra. Tak guness btl !
Polak je den tgk, rasa mcm nak hentak je tv tu.
Tapi takpa ahh, apa apa pun tahniah ehh jangg.
Eden respect mu nihh.
hobin jang hobin !


Tapi apo ehh yang den tak pueh dokek sini,
Kelantan tu ehh tak ponah kutt masuk padang dok asek main mocun jo
Mu igt apo ni eh kelantan ?
Den malehh jo nak cito
Ekau tu main semangek lagi dtg awl, tapi takdo smngat kesukanan langsung
apo lahh ehh jang.
Baik ekau duk rumah jo, takpayh ponek pnek trun stadium habehkan duit ekau tu.
apo kono lahh =______________='

apa papa pun,nogori ado Zaquan Adha yang semakin hndsome dan hebat !
HOHOHOHO.
Takmau Aidil Zafuan, ado ko dio kawin dgn Si tua tu
Patut kawin dgn aku jo. HIKHIKHIKHIK.
Takpa ahh, aku dh tawar hati dgn Aidil Zafuan dan kecewa
GAHAHHAHA
Dan kini aku memiliki Zaquan Adha yang amat kacak itu.
Aduhh. Sgt lahh hndsome lagi besar badanya. hakhakhak



England Premier League, eden suko the blues monang ni vs red devil
apo lahh MU, 1-0 haaa
Dulu hang laa kuek nak mampos, asyk monang joo
Tapi takpo ahh, owen dgn rooney tak buleh tlg
GAHAHHAHA
Apo lahh kono.
Rooney sbnrnya sakit dan dia prlukan prtolongan aku
Tapi malangnya aku tiada di situ krn trpaksa trbang ke Indonesi utk membantu mangsa2 yang tak sdar diri dkt sna. hohohoh
Kesian je Rooney
Tapi takpe, teruskan prjuangan koranggg. CHAYOOO !
hohoho


Ehh, sat aku nak tnjuk muka bf aku dkt korang ni.
hikhikhik



Haa, hndsome tak bf aku ni ? Ni lahh Zaquan Adha tuu. haha
Hndsome kan ? hohohohooh. Polik jo. aduhh =_______=' syok sndri.

No comments:

Post a Comment