Saturday, November 7, 2009

07 November punya hal

Bangun pagi pkul 11, gsok gsok mata, ngantok sgt sbb BERsuper svr malam td.
Mmg super super saving punyaa lahh.
1 jam rm3 ? ok ke ?
haha, ntahh aku pun taktahu.

Tapi aku borak pasal apa ?
Call Nash, entah menyakitkan hati pula
So, today aku decided utk tidak msg or call dia.
Hope kekuatan aku ini berterusan lahh yea.
Skrng sudah jam 8.30 pm, masih ada wktu lagi utk aku brthan
btter pkir pasal spm. Kan ? ecehh =____________=

11am, masuk tnds buang hajat, lamaaa laa juga dokk terperuk ats jmban tu. GAHHAA
11.30am baru keluar.
Mak dh bsing suruh jemur baju, nyampah ! *err, terpaksa actually. *___*

Aku dgn blurrnya, prg jemur baju
dan tepat pkul 12, tgk tv smpai pkul 1
then bntai tdur balik.
Ya Allah, teruknya ! Pemalas nak mampos
Niat hari ni nak belajar, tapi mcm malehh je. Nape ehh ?
Ishhh ! ada tips ka utk terus berjuang dan bersemangat ?
Euwww, wtf wtf wtf ! HAHAHAH

Pkul 2.30pm bgn, mkn pagi dgn tgh hari.
Kira breaklunch lahh ni. Teruk btui.
Melantak nasi goreng dgn muka tak basuh.
Lepas tu pkul 3.00 bru mandi
tak guna punya anak dara. Jgn laa sesapa nak buat aku jd bini
Aku ni mmg tak berguna utk bangsa dan negara.
Ecehh =_______=
Pemalehh nak mampuihh.


Pkul 3.30pm,
Rajin lahh pulok nak menelaah sjrh
habih satu bab
Iautu bab 1 tngkatan 4,tamadun awal
bru habih bab 1 TINGKATAN 4 pula tu, blm masuk tngkatan 5
exam 18 nov, smpat ke tu ? ntahh
aku bedal mana yang mampu je
If aku hfal awl2, nti aku cpt lupa
Ini kurang solat pnya hal la ni.
Ehh ? shh, diam diam sudah
HOHOHOHO

Smalam baru je solat hajat dkt masjid Shah Alam
Jmpa arelyn, tapi aku mcm tak brp nak blh suka dia lah
Taktahu knp
dri mula knl dia. HOHOHO. tapi aku ok je.
rileks je. kan ?

5.30, habis menelaah sjrh, pi clnc ambl ubt anti alahan utk terus kuat time exam nti
Ngehh =_____='
Takut nyee nak spm ni
mana lahh tahu tetibe terserang pula time tgh jwb nti, lagi2 time add mth
terkejut sgt sbb soalan susah gila tahap babun
HOHOHO.

Dan td ptg aku pi tgk bola.
bkn dkt stadium bkt Jalil laa, aku tahu malam ni Kelantan and nogori
Seriously aku tak minat Kelantan
HAHAHAHA, ntah aku taktahu knp
aku lebih minat chelsea, sbb ada terry. hoho
Ehh ? Malaysia ke tu ?
Aku tak minat Piala Malaysia ni, aku balun tgk EPL je. HOHOHO
Tak ada jiwa 1 malaysian btl. GAHAHHAA

Dan skrng ni, Jam 8.45pm, aku nak pi tgk bola.
Aku harap nogori lahh monang, nti ado lahh kono mercun sat gi. Nti ado pula yang buta dua blah mata.
HAHAHHAHAA. Klantan2 =__________='
Ehh, aku sbut kelantan ke ? Takkn ?
Bkn nya apa, takut ada yang baca nti, tersenstve pula
kehkehkehekheh.

Ok lahh, chowwwwwwww.

No comments:

Post a Comment