Thursday, December 31, 2009

Azam 2010 hangat hangat taik tikus

Ok, lupakan la pasal azam yang aku kata aku takde azam ada azam pun takkn buat. haha, tapi ni aku list je apa azam aku utk 2010. Ntah taktahu kenapa. Tapi mmg aku nak list. Tapi utk 3 hari yg akan dtg aku akan lupa azam ini. So for more safety, ehh yeke ? entahh, aku save ni dlm blog dan akan lihat balik byk byk kali. *itu pun if aku rajin. Ok azam aku untuk tahun 2010 adalahh :


1-Belajar dkt UK, boleh tgk KL hari hari, tak mcm skrng duk hulu pulusuk mana pun aku tak tau. Hope termakbul.

2-Aku nak khwn dgn Remy Ishak, even dia dh lupakan aku, aku tetap akan cari dia smpai liang lahad pun aku tak kisah. Msti dia sudi punya khwn dgn aku sbb aku kan bljar dkt UK.

3-Nak couple dgn Frank Lampard, sbb aku tahu dia dh lama tggu aku, cuma penghalangnya ialah Farmi juga Remy Ishak.

4-Nak berhijrah dduk dkt Africa Selatan boleh tgk gajah, zirafah, buaya, buaya darat.

5-Nak try main bola jadi penyerang mcm drogba di futsal. hohoho, bln 8 hari tu gua asyk jatuh je time nak shoot bola, adoyaaa. apa ni ?

6-nak jadi gf yang baik baik baik sgt terlebih baik utk Lamprd juga Farmi. Msti korang suka gila kan ?

8-Nak ambl lesen lori boleh bawa mmbr mmbr aku reramai naik blakang sng skit nak lepak memana, ni tak asyk naik lrt je, musnah hdup sakit kaki lutut tgn semua, paling polak duit kering.

9-Nak tbuh band sndiri, mcm haa, semua prmpuan nak batting dgn Freaky Long shout tu yang tak seberapa hebat tu. Kalau boleh aku nak jadi drummer. Haha. Boleh ke ?

10-Kurang kan sedkit mencarut terhadap semua org termasuk lah Farmi, dan kerapkan memberi Salam.

11-Nak touch up muka biar jadi mcm Liyana Jasmay, msti rmai gila ahh yang minat aku kan termasuk lahh Aizat. Auww, dlu gemuk skrng krus hebat abg kan.

12-Jadi more matured, kalau boleh muka pun nak matured mcm Scha Yahya, ehh yeke ? hmm boleh laa, jgn terlalu matured mcm zizie ezette.

13-Nak mersik Zaquan Adha sbb Malaysia dh mng hari tu, muka dia brtmbh hndsome.

14-Nak jadi budak baik dan cantik.

15-Nak jadi gf yang more caringg, auwwww.

16-Nak buka kilang chocltae boleh ? mcm Willy Wonka tu. Haa, boleh kan ?

17-nak jadi isteri Dato kepada cucu. Siapa minat ?

18-Auwww, penat dah taip

19-Pnat gila ni

20-Farmi pun dh buzz buzzz

21-dan azam terakhr moga azam ini terazam dan mengazamkan diri mencapai azam sehingga azam tercapai.

Choww

No comments:

Post a Comment