Tuesday, December 22, 2009

Here in Johor Bahru

Ok, today gua prgi JB, actlly taknak ikt sbrnya. TERPAKSA kott =_________= tapi, smngt gila nak prgi sbb pkai baju Farmi yang bagi. HAHAHHAA. terima kasih sayang. terima kasih. I sayang youu. sayang sgt. terlalu sayangg :|



Ok, yang wrna kuning tu. haha. Seriously aku sbrnya tak suka wrna kuning, tp tkpa, demi dia, dia yang bg, aku snggup pkai weyhh. Thanks sayangg. so, haha, aku amat berterima kasih. Aku suka. Hee

Skrng ni aku tgh online di dlm hotel. sejukk =_____=" dan aku ada masalah dgn seorang prmpuan ini, dia teramatlah langsi. Grr ! aku tak tahu apa yang dia tak puas hati. so, sdar lah diri tu. Ya Allah, hanya tuhan shaja yang tahu hati aku skrng ni.


*rip to Johor Bahru, akan di update stelah pulang ke rumah nanti :D

No comments:

Post a Comment